Odzyskaj pieniądze za opóźniony lub odwołany lot! Wypróbuj interentową platformę SkySupport.pl

Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot to niechętnie wypłacane świadczenie. Jak odzyskać pieniądze i skutecznie dochodzić swoich praw? Warto zgłosić swoje roszczenie w serwisie SkySupport.pl, nowatorskiej platformie do obsługi reklamacji za usługi lotnicze. Strona przygotowana przez Grupę iCEA i Kancelarię Prawną Staniszewski & Wspólnicy z Poznania to pierwsze na rynku tak kompleksowe i nowoczesne rozwiązanie. Serwis łączy pełną opiekę prawną z najnowszymi narzędziami IT i automatycznie analizuje wszelkie informacje potrzebne do uzyskania odszkodowania.

Odzyskaj swoje pieniądze w 3 minuty!

Jak odzyskać pieniądze za odmowę wejścia na pokład samolotu oraz za lot, który nigdy się nie odbył bądź był drastycznie opóźniony, co pokrzyżowało Twoje turystyczne lub zawodowe plany? Wystarczy wejść na stronę SkySupport.pl, a następnie wypełnić znajdujący się tam formularz. Po wybraniu rodzaju zdarzenia, system weryfikuje za pomocą prostych pytań, czy roszczenie jest zasadne, a cały proces trwa dosłownie 3 minuty! Platforma uwzględnia również czynniki niezależne od linii lotniczych: warunki meteorologiczne, awarie systemu kontroli lotów, strajki czy niedopełnienie formalności po stronie pasażera. Jeśli stwierdzona zostaje wina przewoźnika, pozostaje jedynie podanie niezbędnych informacji: numeru oraz daty lotu, lotnisk początkowych i końcowych, a także ilości przesiadek.

SkySupport.pl to zaawansowany system, którego obsługa sprowadza się do wybrania odpowiednich opcji, składających się jednocześnie na proces weryfikacyjny. Co ważne, platforma automatycznie pobiera wszystkie niezbędne informacje i wyczerpująco analizuje każde zgłoszenie. Mechanika działania interaktywnego formularza została tak opracowana, by wymagać od użytkownika jak najmniejszej ingerencji, nie zamęczać go zbędnymi pytaniami, a wręcz wyręczyć w udzieleniu potrzebnych danych. Dzięki temu cały proces trwa raptem 3 minuty i zamyka się w kilku prostych krokach.

SkySupport.pl, czyli pora na nową jakość usług

Platforma przygotowana przez zespół Grupy iCEA oraz prawników zrzeszonych w poznańskiej Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski i Wspólnicy Sp. k. to pierwsze tak intuicyjne rozwiązanie na rynku. Narzędzie zaprojektowane i stworzone na drodze współpracy specjalistów od IT oraz prawników specjalizujących się w prawie lotniczym i turystycznym, a także w regulacjach prawnych obowiązujących w branży informatycznej łączy ze sobą dwa światy. Z jednej strony, witryna weryfikuje dane podawane przez klientów platformy. Z drugiej, dba o pomoc i zapewnia pełną opiekę prawną, potrzebną na każdym etapie postępowania reklamacyjnego.

Osobami odpowiedzialnymi za projekt ze strony Kancelarii Prawnej Staniszewski i Wspólnicy Sp. k. byli: Antonina Schneider – specjalistka od prawa lotniczego i turystycznego, która opracowała procedury obsługi zgłoszeń oraz regulamin świadczenia usług, a także radca prawny Marcin Staniszewski. Jego doświadczenie w obsłudze klientów z branży IT, agencji reklamowych oraz przedsiębiorców prowadzących działalność w internecie, zaowocowało podczas sprawowania merytorycznego nadzoru nad przygotowywaniem projektu. Po stronie Grupy iCEA, odpowiedzialnej za wszelkie aspekty techniczno-informatyczne, prace specjalistów nadzorował Prezes Zarządu, Paweł Borowik.

Wyzwanie prawno-merytoryczne i programistyczno-techniczne. Rozmowa z koordynatorami projektu: Pawłem Borowkiem z Grupy iCEA oraz prawnikami Antoniną Schneider i Marcinem Staniszewskim z poznańskiej kancelarii prawnej Staniszewski i Wspólnicy Sp. k.

Paweł Borowik, Prezes Zarządu Grupy iCEA S.A.

Jaki był udział Grupy iCEA w stworzeniu serwisu SkySupport.pl?

P.Borowik: Przygotowaliśmy koncepcję wyglądu oraz działania serwisu, a następnie “ubraliśmy” wszystko w wymagane funkcjonalności techniczne. Szczególnie dumni jesteśmy z rozwiązań, za pomocą których SkySupport.pl łączy się z rejestrem lotów w celu weryfikacji zgłoszeń i ustalenia właściwych praw pasażerów.

A poza opieką techniczną?

P.Borowik: Może podkreślmy najpierw, że opracowanie technicznych podwalin serwisu było wyzwaniem, z uwagi na skomplikowane algorytmy, odpowiedzialne za automatyzację pozyskiwania danych z rejestrów lotniczych i konieczność oszacowania wartości oraz zasadności roszczeń reklamacyjnych. Co ważne, w ramach SkySupport.pl zajęliśmy się również realizacją działań z zakresu marketingu internetowego. Jako jeden z liderów branży SEO/SEM dbamy o pozycję serwisu w sieci, budujemy jego widoczność oraz wzmacniamy rozpoznawalność brandu.

Jak działa, na czym opiera się funkcjonowanie SkySupport.pl?

P.Borowik: Gdy korzystamy z serwisu i zgłaszamy konkretny przypadek, system sam zbiera dane o rzeczywistych przyczynach danego zdarzenia. Na tym polega przewaga automatyzacji! Dzięki temu strona może zapewnić maksymalne wsparcie dla klientów, nie angażując ich w zbyt skomplikowany proces reklamacyjny. Zgłoszenie roszczenia to raptem 3 kroki i kilka kliknięć!

Co wyróżnia SkySupport.pl od konkurencji?

P.Borowik: Platforma ma tak wiele zalet, że niektóre konkurencyjne rozwiązania wydają się wręcz archaiczne. Największymi zaletami są jednak automatyzacja oraz podłączenie do wspomnianych wcześniej rejestrów, które przyczyniają się również do obniżenia stawek za usługi. Dzięki temu są one najniższe na rynku.

Wiemy, że iCEA zajęła się kwestiami technicznymi. Na jakiej zatem płaszczyźnie Kancelaria Prawna Staniszewski & Wspólnicy przyczyniła się do powstania SkySupport.pl?


Antonina Schneider, Aplikant radcowski i Marcin Staniszewski, Radca prawny z Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski i Wspólnicy

M.Staniszewski: Współpracując nad SkySupport.pl zadbaliśmy o stronę merytoryczną i zapewniliśmy pełne wsparcie z zakresu regulacji prawnych podczas tworzenia platformy. Współtworzyliśmy ogólną koncepcję projektu, pracowaliśmy przy biznesplanie, pomagaliśmy w opracowaniu strategii marketingowej oraz procesów obsługi zgłoszeń reklamacyjnych. Osobiście wspierałem i wspieram dalej wiele start-up`owych inicjatyw, co przekłada się na doświadczenie, pozwalające planować działania na początku powstawania właśnie takich projektów, jak SkySupport.pl.

A.Schneider: Warto wspomnieć również, iż koordynowaliśmy poszczególne etapy wdrażania systemu, co pozwoliło dopasować odpowiednie procesy do obowiązujących przepisów prawa, a także zoptymalizować późniejsze funkcjonowanie serwisu. Kancelaria specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorców z branży programistycznej i internetowej, co umożliwiło nam wysoce merytoryczne wsparcie tej inicjatywy od samego początku. Ponadto, inicjowaliśmy procesy negocjacyjne z krajowymi i zagranicznymi podmiotami dostarczającymi nowatorskie rozwiązania IT dla tego typu platform internetowych.

Co z Waszej perspektywy wyróżnia SkySupport.pl na rynku?

A.Schneider: Wygoda korzystania, która dzięki stworzonym przy naszej pomocy rozwiązaniom, jest czymś wcześniej niespotykanym. Wynika to głównie z zaimplementowanej automatyzacji. Ponadto, ramach projektu uruchomiono również program partnerski dla biur podróży. Wdrożenie tego rozwiązania ma na celu pomoc klientom współpracujących firm, którzy napotkali pewne problemy podczas swoich podróży. Sprawna pomoc w sytuacjach kryzysowych zwiększa przywiązanie klienta do określonego biura turystycznego i buduje zaufanie, więc nasza inicjatywa jest więcej niż atrakcyjna dla podmiotów działających na rynku.

M.Staniszewski: Chcemy tu podkreślić również innowacyjny sposobów rozpatrywania roszczeń, które opracowane zostały przez pracowników naszej Kancelarii. Dotychczas konkurencyjne rozwiązania ograniczały się do rozpatrywania pojedynczych reklamacji, zaś SkySupport.pl miała działać kompleksowo, między innymi dzięki wspomnianej, bezpośredniej współpracy z agencjami turystycznymi. System oferuje również pełne wsparcie prawne, od procesu wewnętrznego, po postępowanie sądowe

Kancelaria świadczy jakieś dodatkowe usługi dla SkySupport.pl, czy pomagała jedynie przy procesie projektowaniu platformy?

A.Schneider: Sam proces projektowania platformy SkySupport.pl był dopiero początkiem. Pasażerowie na lotniskach, którzy w obliczu problemów z lotem często w pierwszym odruchu wyrażali wolę walki o swoje prawa, niejednokrotnie stają się bezsilni w jednostkowej walce z dużym przewoźnikiem. Widząc ich bezradność, postanowiliśmy nie tylko o samym stworzeniu szybkiego i przyjaznego dla użytkownika serwisu, ale przede wszystkim o kompleksowym wsparciu prawnym osób poszkodowanych w wyniku zakłóceń lotów.

M.Staniszewski: W ramach projektu zapewniamy pełne wsparcie prawne klientom portalu na każdym etapie postępowania. Nie tylko opracowaliśmy ofertę, ale również ją realizujemy. Klient po przekazaniu swojej sprawy i skorzystaniu z usług serwisu, zawsze otrzyma w pełni profesjonalną obsługę. Mowa tu nie tylko o samym procesie reklamacyjnym, który rozgrywa się w oparciu o procedury przygotowane przez Kancelarię, ale także o postępowaniu administracyjnym przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego czy o procesie sądowym. Dbamy o to, by każde roszczenie było oparte na podstawach faktycznych i prawnych, co znacznie zwiększa szansę na uzyskanie odszkodowania. To jedno z pierwszych na rynku tak kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań obejmujących pełną opiekę prawną i automatyzację w pobieraniu i przetwarzaniu danych. Jesteśmy dumni z tego, że świadczymy usługi dla platformy SkySupport.pl oraz jej klientów.

Proste rozwiązanie złożonych problemów

Roszczenia reklamacyjne za niezrealizowane lub nie w pełni zrealizowane usługi lotnicze, to potrzeby z gatunku tych nagłych i niepożądanych. Pojawiają się niespodziewanie i zwykle trudno się z nimi uporać, gdyż udowodnienie oczywistej winy przewoźnikowi jest zadaniem często skomplikowanym, a co gorsza – czasochłonnym. SkySupport.pl to odpowiedź na potrzeby wszystkich zmagających się z niezapłaconymi odszkodowaniami. Odpowiedź będąca rozbudowanym zestawem działań, w ramach którego realizowane jest wsparcie prawne oraz zbierane są informacje niezbędne do pozytywnego rozpatrzenia danego roszczenia. To nowa jakość i platforma stworzona specjalnie z myślą o potrzebach osób poszkodowanych.

Materiał Promocyjny 

Mogą Ci się również spodobać

Thomas Cook zaciska pasa i szuka większych marż

Thomas Cook zamierza mocniej skupić się na lokowaniu gości w hotelach własnych, dynamicznym pakietowaniu ...

Ruszają loty z Moskwy do Kairu

Aeroflot i Egyptair uruchomiły rezerwacje biletów na loty z Moskwy do Kairu. Przez kilka ...

Już ponad 50 ofiar upałów w Kanadzie

W czasie trwających od tygodnia upałów w kanadyjskiej prowincji Quebec zmarły już 54 osoby. ...

Wiosną ruszą samoloty z Wrocławia do Stuttgartu

Nowe połączenie z wrocławskiego lotniska uruchomi 25 marca należący do Lufthansy Eurowings Samoloty będą ...

Polscy touroperatorzy zapowiadają więcej pomysłów na zwiedzanie Niemiec

Nawiązaliśmy dziesiątki kontaktów, zebraliśmy wiele informacji praktycznych, a do tego odkryliśmy wiele ciekawych miejsc ...

Betlej: Czy otrzeźwienie przyjdzie z Węgier?

Rządzący zamiast fundować opinii publicznej debaty ideologiczne, powinni wyjaśnić, jak zamierzają kierować gospodarką, żeby ...