Ukraińska Agencja Rozwoju Turystyki rozpoczęła niezwykłą kampanię. W filmie, który ma przypominać ludziom, że kraj może być atrakcyjnym kierunkiem, pokazuje pracowników branży turystycznej, którzy zajmują się wojną.
Ukraińska Agencja Rozwoju Turystyki rozpoczęła niezwykłą kampanię. W filmie, który ma przypominać ludziom, że kraj może być atrakcyjnym kierunkiem, pokazuje pracowników branży turystycznej, którzy zajmują się wojną.
Agent turystyczny Travelplanet.pl podsumował miniony rok. Otworzył w tym czasie około dwudziestu salonów sprzedaży, zmienił umowy franczyzobiorcom i uprościł system rezerwacyjny. - Mamy fundament, teraz czas na ekspansję - mówi prezes Radosław Damasiewicz.
W Maladze pojawiły się naklejki z obraźliwymi hasłami pod adresem turystów. Wymyśloną przez miejscowego właściciela baru akcję podchwycili mieszkańcy, którzy wzywają turystów do, mówiąc eufemistycznie, wyjazdu z miasta.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas