Odprawa i zakup biletów przez aplikację

materiały prasowe

Dzięki połączeniu aplikacji KLM z Google Pay można teraz wygodnie płacić za miejsca w samolocie

W ostatnich dniach linie KLM wprowadziły nową funkcjonalność do swojej aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android. Teraz użytkownicy aplikacji KLM mogą kupować i wygodnie płacić za miejsca w samolocie i przechowywać swoje karty pokładowe, dzięki połączeniu z aplikacją Google Pay. Usługa jest już dostępna dla klientów kilku krajów na świecie, w tym użytkowników z Polski – podaje informacja prasowa KLM.

Za pośrednictwem aplikacji można na smartfonie wyszukać i zarezerwować interesujący nas lot, następnie w odpowiednim momencie dokonać odprawy online i pobrać kartę pokładową. Od teraz dodatkowo aplikacja KLM pozwala na wybranie płatności w formie Google Pay.

Aplikacja zapamiętuje dane, ale też zapewnia bezpieczeństwo transakcji. Co więcej, teraz można też przechowywać karty pokładowe KLM w aplikacji Google Pay. Pojawiają się one automatycznie na telefonie na kilka godzin przed lotem. KLM jest jedną z pierwszych linii lotniczych w Europie, która udostępniła taką usługę posiadaczom smartfonów z systemem Android.

Od pewnego czasu z podobnej funkcjonalności korzystają już użytkownicy aplikacji KLM na urządzeniach z systemem iOS, który umożliwia przechowywanie kart pokładowych w Apple Wallet. Nowe funkcje są na razie dostępne dla użytkowników aplikacji KLM w krajach takich jak m.in. Wielka Brytania, USA, Hiszpania, Niemcy, Brazylia, a także Polska.

Wkrótce, zgodnie z zapowiedzią Google, Google Pay będzie dostępny globalnie. Miliony użytkowników aplikacji KLM Aplikacja KLM cieszy się dużą popularnością. Do tej pory została już pobrana miliony razy i ma ponad 100 tysięcy aktywnych użytkowników każdego dnia. Ponad 70 procent użytkowników aplikacji jest zalogowanych na stałe i korzysta z narzędzia kilka razy w miesiącu. Za pośrednictwem aplikacji można rezerwować bilety, płacić poprzez Google Pay, dokonywać oprawy, a także otrzymywać powiadomienia dotyczące lotu (np. o opóźnieniach lub zmianach bramek) i zarządzać swoim kontem w programie lojalnościowym Flying Blue. Wkrótce w aplikacji pojawi się opcja kupowania Wi-Fi na pokładzie samolotu, a także możliwość kompensacji CO2 za nasz lot.

Mogą Ci się również spodobać

Zatopione wraki, sztuczne rafy – Kreta ma plan dla nurków

U wybrzeży Krety powstanie pierwszy park nurkowy z wrakami statków i sztuczną rafą koralową. ...

PZOT: Sezon zakończony 20-procentowym wzrostem

Polski Związek Organizatorów Turystyki podsumował krótko zakończony rok turystyczny. Według jego danych od listopada ...

Ryanair z siódemką nowych tras na Ukrainę

Ryanair ogłosił 7 nowych tras z Polski do Kijowa i Lwowa. Ukraina jest 36 ...

TUI zapłaci odszkodowanie za upadek ze schodów

Brytyjska turystka, która poważnie ucierpiała w wypadku w hotelu dostanie od TUI pięciocyfrową zapomogę ...

Antalya popularna jak nigdy dotąd

Ponad 8,19 miliona turystów zagranicznych odwiedziło w pierwszych siedmiu miesiącach roku turecką Antalyę. To ...

Booking.com rozwija sprzedaż przejazdów

Transport lądowy to rodzaj usług turystycznych niewykorzystany dotychczas przez platformy rezerwacyjne. Booking.com już się ...