Odprawa i zakup biletów przez aplikację

materiały prasowe

Dzięki połączeniu aplikacji KLM z Google Pay można teraz wygodnie płacić za miejsca w samolocie

W ostatnich dniach linie KLM wprowadziły nową funkcjonalność do swojej aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android. Teraz użytkownicy aplikacji KLM mogą kupować i wygodnie płacić za miejsca w samolocie i przechowywać swoje karty pokładowe, dzięki połączeniu z aplikacją Google Pay. Usługa jest już dostępna dla klientów kilku krajów na świecie, w tym użytkowników z Polski – podaje informacja prasowa KLM.

Za pośrednictwem aplikacji można na smartfonie wyszukać i zarezerwować interesujący nas lot, następnie w odpowiednim momencie dokonać odprawy online i pobrać kartę pokładową. Od teraz dodatkowo aplikacja KLM pozwala na wybranie płatności w formie Google Pay.

Aplikacja zapamiętuje dane, ale też zapewnia bezpieczeństwo transakcji. Co więcej, teraz można też przechowywać karty pokładowe KLM w aplikacji Google Pay. Pojawiają się one automatycznie na telefonie na kilka godzin przed lotem. KLM jest jedną z pierwszych linii lotniczych w Europie, która udostępniła taką usługę posiadaczom smartfonów z systemem Android.

Od pewnego czasu z podobnej funkcjonalności korzystają już użytkownicy aplikacji KLM na urządzeniach z systemem iOS, który umożliwia przechowywanie kart pokładowych w Apple Wallet. Nowe funkcje są na razie dostępne dla użytkowników aplikacji KLM w krajach takich jak m.in. Wielka Brytania, USA, Hiszpania, Niemcy, Brazylia, a także Polska.

Wkrótce, zgodnie z zapowiedzią Google, Google Pay będzie dostępny globalnie. Miliony użytkowników aplikacji KLM Aplikacja KLM cieszy się dużą popularnością. Do tej pory została już pobrana miliony razy i ma ponad 100 tysięcy aktywnych użytkowników każdego dnia. Ponad 70 procent użytkowników aplikacji jest zalogowanych na stałe i korzysta z narzędzia kilka razy w miesiącu. Za pośrednictwem aplikacji można rezerwować bilety, płacić poprzez Google Pay, dokonywać oprawy, a także otrzymywać powiadomienia dotyczące lotu (np. o opóźnieniach lub zmianach bramek) i zarządzać swoim kontem w programie lojalnościowym Flying Blue. Wkrótce w aplikacji pojawi się opcja kupowania Wi-Fi na pokładzie samolotu, a także możliwość kompensacji CO2 za nasz lot.

Mogą Ci się również spodobać

Airbnb: Overtourism? To nie nasza sprawka

Amsterdam, Barcelona, Wenecja, Majorka… – Airbnb stara się udowodnić na ich przykładach, że przeciwdziała ...

Sąd: Lotnisko odpowiada za długie kontrole

Gdy pasażer spóźni się na samolot z powodu zbyt długiej kolejki do odprawy bezpieczeństwa, ...

Itaka partnerem targów TT Warsaw 2019

Wiceprezes biura podróży Itaka Piotr Henicz i prezes spółki MT Targi, organizatora Międzynarodowych Targów ...

Podkarpackie winnice otwarte dla turystów

Spośród ponad 150 winnic istniejących na Podkarpaciu prawie 60 procent przyjmuje turystów. Proponują m.in. ...

To nie były ferie marzeń

Wiało, temperatura skakała, chociaż śnieg leżał i można było pojeździć na nartach. Ale wysokie ...

Sabre i Accor stworzą platformę dla hotelarzy

Twórca technologii dla branży turystycznej, firma Sabre i grupa hotelowa Accor zapowiedziały stworzenie kompleksowej ...