Prezes TUI Deutschland i jednocześnie szef całego regionu centralnego w Grupie TUI, obejmującego także Polskę, Austrię i Szwajcarię, Stefan Baumert szacuje, że ten rok obrotowy będzie jeszcze lepszy niż miniony. Sprzedaż zimy jest lepsza niż o tej porze przed rokiem – wzrost liczony jest dwucyfrowo – podaje w komunikacie spółki.
– Jesteśmy tuż przed kulminacją sprzedaży, który zwykle przypada na koniec grudnia i początek stycznia – mówi prezes.
– Majorka wyprzedza obecnie inne kierunki, tego lata oczekujemy wyższego zainteresowania niż kiedykolwiek wcześniej. Na popularności zyskuje również Turcja. Tu chcemy pierwszy raz przekroczyć granicę miliona gości z Niemiec – zapowiada Baumert.
By osiągnąć te cele, TUI rozbudowuje ofertę w Turcji – dodaje kolejne hotele, między innymi z sieci TUI Magic i poszerza współpracę z siecią Rixos, obiekty tej luksusowej marki będą dostępne w TUI na wyłączność.
W Grecji najlepiej sprzedają się wyspy - Kreta, Rodos i Kos zajmują miejsca od trzeciego do piątego pod względem największego zainteresowania – informuje prezes. Tam też koncern poszerza ofertę. Na szóstym miejscu w zestawieniu znajduje się Hurghada, na siódmym Fuerteventura, na dziewiątym Gran Canaria, a na dziesiątym Teneryfa. Pozycja ósma należy do lądowej części Hiszpanii.