Z analizy treści publikowanych na TikToku wynika, że Dubaj jest najpopularniejszym kierunkiem podróży na świecie - informuje w komunikacie Departament Gospodarki i Turystyki Dubaju, główna instytucja emiratu odpowiedzialna za planowanie, nadzorowanie i rozwijanie turystyki i biznesu oraz działania marketingowe.

Czytaj więcej

Turyści wracają do Dubaju. Frekwencja w hotelach lepsza niż u konkurencji

Ranking TikTok Travel Index 2022 powstał na podstawie analizy wyświetleń uzyskanych w tej aplikacji przez 140 miast na świecie.

Badanie wykazało, że posty zawierające hasztag #Dubai miały najwięcej, bo 81,8 miliarda, wyświetleń. Kolejne miejsca na podium zajęły Nowy Jork z wynikiem 59,5 miliarda i Londyn - 36,8 miliarda.

W pierwszej dziesiątce znalazły się również Stambuł - 34 miliardy wyświetleń, Paryż - 33 miliardy, Miami - 24,6 miliarda, Los Angeles - 20,8 miliarda, Chicago - 17,9 miliarda, Toronto - 17,1 miliarda i Madryt - 16 miliardów.