Debata: Komu potrzebna jest Polska Organizacja Turystyczna?
Kachniewska: Można oczekiwać od młotka, że zbuduje stół, ale ja wolałabym, aby ten młotek wziął do ręki stolarz. POT jest takim stolarzem. Lasek: Ministerstwo potrzebuje silnego POT, który będzie realizował jego politykę ładu turystycznego, rozwoju turystyki. Walas: Mam wrażenie, że Kukiz '15 czerpał z anonimowego hejtu z forów internetowych. Gdzieś ktoś coś usłyszał, ale nie do końca zrozumiał.
Od lewej: Ryszard Cetnarski, prezes biura podróży Holiday Travel, członek Rady Naczelnej Polskiej Izby Turystyki, Dorota Lachowska, prezes Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych, dyrektor biura Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Filip Frydrykiewicz redaktor serwisu Turystyka.rp.pl, prof. SGH, dr hab. Magdalena Kachniewska, Dawid Lasek, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Bartłomiej Walas, p.o. prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
„Komu potrzebna jest Polska Organizacja Turystyczna?" - pod tym tytułem w redakcji „Rzeczpospolitej" odbyła się dyskusja zorganizowana przez serwis Turystyka.rp.pl. Punktem wyjścia do spotkania było zgłoszenie przez posłów sejmowego klubu Kukiz '15 projektu ustawy o likwidacji POT. W debacie wzięli udział: Dawid Lasek, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, odpowiedzialny za turystykę, Bartłomiej Walas, p.o. prezes POT, prof. SGH, dr hab. Magdalena Kachniewska z Katedry Turystyki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Ryszard Cetnarski, prezes biura podróży Holiday Travel, członek Rady Naczelnej Polskiej Izby Turystyki i Dorota Lachowska, prezes Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych, dyrektor biura Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Pozostało jeszcze 97% artykułu
RP.PL i The New York Times w pakiecie!
Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!
Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.
W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.