Reklama
Rozwiń
Reklama

KLM twittuje karty pokładowe

KLM udostępnia dokumenty podróżne i informacje dotyczące zarezerwowanego lotu poprzez Messengera, Twittera i WeChat

Publikacja: 28.06.2017 10:32

KLM twittuje karty pokładowe

Foto: materiały prasowe

Linie lotnicze KLM wprowadziły do oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne dwa media społecznościowe - Twittera i popularny w Chinach WeChat. Od zeszłego roku formalności związane z lotem można dopełnić też przez komunikator Facebook Messenger.

- Celem naszej strategii w mediach społecznościowych jest być tam, gdzie obecnie znajdują się nasi klienci – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama