Reklama
Rozwiń

KLM twittuje karty pokładowe

KLM udostępnia dokumenty podróżne i informacje dotyczące zarezerwowanego lotu poprzez Messengera, Twittera i WeChat

Publikacja: 28.06.2017 10:32

KLM twittuje karty pokładowe

Foto: materiały prasowe

Linie lotnicze KLM wprowadziły do oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne dwa media społecznościowe - Twittera i popularny w Chinach WeChat. Od zeszłego roku formalności związane z lotem można dopełnić też przez komunikator Facebook Messenger.

- Celem naszej strategii w mediach społecznościowych jest być tam, gdzie obecnie znajdują się nasi klienci – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta