Reklama

Agencie, prześwietl swojego kontrahenta

Agenci turystyczni powinni sprawdzać swoich partnerów biznesowych - twierdzi brytyjska firma Profit, która we współpracy z londyńską policją prowadzi kampanię ostrzegającą przed oszustami

Publikacja: 01.08.2019 07:21

Agencie, prześwietl swojego kontrahenta

Foto: Adobe Stock

Kampanie informacyjne ostrzegające przed oszustwami w branży turystycznej zazwyczaj skierowane są do klientów końcowych, którzy skuszeni nieprawdopodobnie niskimi cenami usług dają się nabrać nieuczciwym sprzedawcom. Wskutek tego tracą nie tylko pieniądze, ale i urlop.

Tym razem firma Profit zajmująca się przeciwdziałaniem oszustwom w branży turystycznej zainicjowała kampanię mailingową skierowana do agentów turystycznych. Projekt realizowany jest we współpracy z londyńską policją. Autorzy podkreślają, że również przedsiębiorcy powinni mieć się na baczności, decydując się na sprzedaż ofert poszczególnych usługodawców.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama