Agencie, prześwietl swojego kontrahenta

Agenci turystyczni powinni sprawdzać swoich partnerów biznesowych - twierdzi brytyjska firma Profit, która we współpracy z londyńską policją prowadzi kampanię ostrzegającą przed oszustami

Publikacja: 01.08.2019 07:21

Agencie, prześwietl swojego kontrahenta

Foto: Adobe Stock

Kampanie informacyjne ostrzegające przed oszustwami w branży turystycznej zazwyczaj skierowane są do klientów końcowych, którzy skuszeni nieprawdopodobnie niskimi cenami usług dają się nabrać nieuczciwym sprzedawcom. Wskutek tego tracą nie tylko pieniądze, ale i urlop.

Tym razem firma Profit zajmująca się przeciwdziałaniem oszustwom w branży turystycznej zainicjowała kampanię mailingową skierowana do agentów turystycznych. Projekt realizowany jest we współpracy z londyńską policją. Autorzy podkreślają, że również przedsiębiorcy powinni mieć się na baczności, decydując się na sprzedaż ofert poszczególnych usługodawców.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku