Aktualizacja: 31.05.2019 14:52 Publikacja: 31.05.2019 14:52
Foto: Materiały promocyjne
Celem konkursu jest promowanie przyjazdów do Polski przez zagranicznych studentów studiujących w naszym kraju w ramach programu Erasmus+ - pisze Polska Organizacja Turystyczna w komunikacie. Zadaniem konkursowiczów było odkrywanie piękna Polski i relacjonowanie podróży po Polsce na Instagramie. Studenci mogli zdobyć nagrody w pięciu kategoriach: cities of Poland (miasta Polski), nature of Poland (przyroda), food of Poland (jedzenie), activities in Poland (aktywności) i wideo.
- W dzisiejszych czasach siła przekazu płynącego z mediów społecznościowych staje się coraz bardziej znacząca, dlatego oczywistym działaniem jest zaangażowanie do promocji Polski zagranicznych studentów, którzy w naszym kraju nie tylko uczą się, ale także odpoczywają, bawią się i podróżują - mówi prezes POT Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie. - Zdjęcia i filmy zamieszczane przez nich w internecie bez wątpienia wpływają na oceny i decyzje podróżnicze ich rodzin i przyjaciół. Dlatego stają się oni skutecznymi ambasadorami Polski w swoich krajach - argumentuje prezes.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas