Akcja, której celem jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju, również poza tradycyjnym sezonem letnim czy zimowym, organizowana jest dwa razy w roku – wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa do niedzieli, 17 marca.
Tym razem do wyboru są oferty 894 hoteli, restauracji, muzeów, ośrodków sportowych i innych atrakcji z całego kraju. To o 20 procent więcej niż podczas poprzedniej, listopadowej, imprezy.
Akcja z roku na rok staje się coraz popularniejsza, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tysięcy ludzi. Ostatnia edycja z jesienie zeszłego roku, przyciągnęła 165 tys. turystów.
Oferty promocyjne znajdują się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i wyprzedają się bardzo szybko. W zeszłym roku zainteresowanie było tak duże, że po ogłoszeniu otwarcia rezerwacji tańszych o połowę usług zawiesił sie serwer.
Tradycyjnie najwięcej ofert czeka na turystów w województwie małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (po 96 zgłoszeń). Dużą zmianę widać w Opolskiem, gdzie liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła o 200 procent (z 10 do 30). Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania, mimo że ta branża stanowi największy procent oferty VI edycji (37 proc.). Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy musieli obniżyć cenę głównej usługi, by wziąć udział w akcji.