Reklama

TUI tracił w sierpniu markę

28 procent straciła na wartości marka TUI w sierpniu. Klienci częściej mówili o niej: zawodna, niepewna, straszna - donosi niemiecki magazyn "Horizont"

Publikacja: 25.09.2018 03:29

TUI tracił w sierpniu markę

Foto: Filip Frydrykiewicz

"Horizont" monitoruje wartość marek największych niemieckich firm i co miesiąc publikuje wyniki analiz w raportach pod tytułem The Brand Ticker i Spirit for Brands. Ostatnie badanie pokazało, że mimo dobrego sezonu letniego, TUI spadł w wycenach ekspertów o 28 procent. 1 września marka touroperatora warta była 2,4 miliarda euro. – Wpłynęły na to strajki w lotnictwie, konsekwencje Brexitu, presja na kurs akcji, ale przede wszystkim upalne lato w krajach, z których wyjeżdża zwykle najwięcej turystów – wyjaśnia dyrektor Spirit for Brands Walter Brecht.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama