Aktualizacja: 25.09.2018 03:29 Publikacja: 25.09.2018 03:29
Foto: Filip Frydrykiewicz
"Horizont" monitoruje wartość marek największych niemieckich firm i co miesiąc publikuje wyniki analiz w raportach pod tytułem The Brand Ticker i Spirit for Brands. Ostatnie badanie pokazało, że mimo dobrego sezonu letniego, TUI spadł w wycenach ekspertów o 28 procent. 1 września marka touroperatora warta była 2,4 miliarda euro. – Wpłynęły na to strajki w lotnictwie, konsekwencje Brexitu, presja na kurs akcji, ale przede wszystkim upalne lato w krajach, z których wyjeżdża zwykle najwięcej turystów – wyjaśnia dyrektor Spirit for Brands Walter Brecht.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas