Tradycja obdarowywania dzieci słodkimi przekąskami, które każdego dnia, począwszy od 1 grudnia, znajdują się w kolorowych kalendarzach adwentowych, rozszerzyła się na turystykę. W ramach akcji zorganizowanej przez TUI Deutschland za wirtualnymi drzwiczkami codziennie ukryte są niespodzianki dla współpracujących z tym touroperatorem agentów turystycznych.
By wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, między innymi pobytów w hotelach własnych TUI, trzeba odpowiedzieć na pytanie związane z produktem z oferty organizatora. Wszyscy, którzy udzielą prawidłowych odpowiedzi, automatycznie wezmą udział w losowaniu.
Do intelektualnego wysiłku mobilizują nagrody. Wśród niespodzianek ukrytych w kalendarzu znajdują się m.in. pobyty w TUI Sensimar Lindos Bay & Spa na Rodos czy w hotelu Robinson Club Nobilis w Turcji. Nie zabrakło też wyjazdów do dalekich krajów. Jeden ze szczęśliwców wylosuje wycieczkę do Riu Reggae na Jamajce.
Akcja prowadzona jest za pośrednictwem intranetu TUI, udostępnianego tylko współpracownikom koncernu. Aby ułatwić udział w konkursie tym, którzy nie pracują w weekedny, drzwiczki z soboty i niedzieli są dostępne także w następujący po nich poniedziałek. O wygranej sprzedawcy zostaną poinformowani mejlowo.