Zbyt tanie oferty mogą nie spodobać się ubezpieczycielowi

Duże rabaty i promocje typu brak zaliczki przy rezerwacji są niebezpieczne dla firm i mogą wzbudzić obawy ubezpieczycieli udzielających gwarancji - twierdzi brytyjski ekspert turystyczny

Publikacja: 29.05.2019 07:17

Zbyt tanie oferty mogą nie spodobać się ubezpieczycielowi

Foto: Bloomberg

Dyrektor brytyjskiej firmy zajmującej się konsultingiem dla branży turystycznej, Martin Alcock, ostrzegał na konferencji Barclays Travel Forum przed stosowaniem dużych zniżek i rezygnacją z zaliczek przy rezerwacji wycieczek - donosi portal Travel Weekly.

Zdaniem Alcocka te metody sprawdzają się na krótko. Dyrektor tłumaczy, że kiedy touroperator, zaniepokojony słabą sprzedażą, zaczyna znacząco przeceniać oferty, w jego ślady idą inni. Ekspert uważa również, że promocja typu brak wpłaty przy rezerwacji jest dla firmy bardzo kosztowna i zwiększa ryzyko rezygnacji klienta.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem