Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

Mateusz Popiołek, menedżer pracujący ostatnio w Londynie dla brytyjskiego TUI, został dyrektorem do spraw zarządzania doświadczeniami klientów (customer experience) w biurze podróży Net Holiday

Publikacja: 21.01.2019 20:17

Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

Foto: archiwum prywatne

Popiołek będzie odpowiedzialny za rozwój strony internetowej, aplikacji mobilnej i wsparcie marketingu. Podlegać mu będzie również wewnętrzny dział obsługi klienta (call centre).

Mateusz Popiołek przez ostatnie 3 lata pracował dla największego touroperatora na rynku brytyjskim – TUI UK&I. Odpowiadał tam za budowanie zaangażowania klienta i customer experience, czyli szeroko rozumianą satysfakcję klienta, w tym jakość obsługi, interakcji i produktu.

Wcześniej, również na rynku brytyjskim, pracował dla polskiego dostawcy rozwiązań IT - firmy Comarch - gdzie był odpowiedzialny za konsulting i projektowanie programów służących tworzeniu więzi klientów z firmą.

Przed wyjazdem do Anglii, doświadczenie marketingowe zdobywał w agencji SoInteractive, gdzie również zajmował się tworzeniem rozwiązań wykorzystujących grywalizację do budowy zaangażowania klientów.

- Jestem przekonany, że Mateusz wniesie dużo dobrego do naszego zespołu. Jego międzynarodowe doświadczenie w branży interaktywnej i w turystyce daje nam gwarancję dalszego dynamicznego rozwoju w obszarze innowacji, technologii i obsługi klienta - mówi  prezes Net Holiday Adam Goc, cytowany w komunikacie biura podróży.

- Powrót do Polski po pięciu latach życia za granicą to na pewno duża zmiana i ekscytujące wydarzenie w moim życiu – przyznaje sam Popiołek. - Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z firmą Net Holiday, którą widzę jako niezwykle dynamiczną, mocno się rozwijającą, firmę która oferuje wysokiej jakości produkt. Wierzę, że razem możemy zrobić dużo dobrego dla polskiego klienta w nadchodzących miesiącach.

Czytaj też: "Prezes Net Holiday Adam Goc: Z rodzinami nam po drodze".

Popiołek będzie odpowiedzialny za rozwój strony internetowej, aplikacji mobilnej i wsparcie marketingu. Podlegać mu będzie również wewnętrzny dział obsługi klienta (call centre).

Mateusz Popiołek przez ostatnie 3 lata pracował dla największego touroperatora na rynku brytyjskim – TUI UK&I. Odpowiadał tam za budowanie zaangażowania klienta i customer experience, czyli szeroko rozumianą satysfakcję klienta, w tym jakość obsługi, interakcji i produktu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą