Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

Mateusz Popiołek, menedżer pracujący ostatnio w Londynie dla brytyjskiego TUI, został dyrektorem do spraw zarządzania doświadczeniami klientów (customer experience) w biurze podróży Net Holiday

Publikacja: 21.01.2019 20:17

Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

Foto: archiwum prywatne

ff

Popiołek będzie odpowiedzialny za rozwój strony internetowej, aplikacji mobilnej i wsparcie marketingu. Podlegać mu będzie również wewnętrzny dział obsługi klienta (call centre).

Mateusz Popiołek przez ostatnie 3 lata pracował dla największego touroperatora na rynku brytyjskim – TUI UK&I. Odpowiadał tam za budowanie zaangażowania klienta i customer experience, czyli szeroko rozumianą satysfakcję klienta, w tym jakość obsługi, interakcji i produktu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska