Popiołek będzie odpowiedzialny za rozwój strony internetowej, aplikacji mobilnej i wsparcie marketingu. Podlegać mu będzie również wewnętrzny dział obsługi klienta (call centre).
Mateusz Popiołek przez ostatnie 3 lata pracował dla największego touroperatora na rynku brytyjskim – TUI UK&I. Odpowiadał tam za budowanie zaangażowania klienta i customer experience, czyli szeroko rozumianą satysfakcję klienta, w tym jakość obsługi, interakcji i produktu.
Wcześniej, również na rynku brytyjskim, pracował dla polskiego dostawcy rozwiązań IT - firmy Comarch - gdzie był odpowiedzialny za konsulting i projektowanie programów służących tworzeniu więzi klientów z firmą.
Przed wyjazdem do Anglii, doświadczenie marketingowe zdobywał w agencji SoInteractive, gdzie również zajmował się tworzeniem rozwiązań wykorzystujących grywalizację do budowy zaangażowania klientów.
- Jestem przekonany, że Mateusz wniesie dużo dobrego do naszego zespołu. Jego międzynarodowe doświadczenie w branży interaktywnej i w turystyce daje nam gwarancję dalszego dynamicznego rozwoju w obszarze innowacji, technologii i obsługi klienta - mówi prezes Net Holiday Adam Goc, cytowany w komunikacie biura podróży.