Polskie miasta świecą w Amsterdamie

Podświetlane billboardy, prezentacje i reklamy w internecie - trwa promocja polskich miast w Holandii zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną

Publikacja: 11.01.2018 15:36

Polskie miasta świecą w Amsterdamie

Foto: materiały prasowe

Kilkadziesiąt billboardów promuje Gdańsk i Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom turystycznym Vakantiebeurs w Utrechcie. Oba miasta prezentują również swoją ofertę na samych targach.

– Kampania jest uzupełnieniem promocji obu miast, którą prowadzimy również w Internecie – mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, cytowany w komunikacie ZOPOT-u. Potrwa ona do końca stycznia.

– Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa – podkreśla koordynująca działania outdoor Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.

Podświetlane zdjęcia zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych i przy placach.

Holendrów odwiedzających targi interesuje też, co ma do zaoferowania turystom Wrocław, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy i przedstawicieli branży turystycznej.

– Bez wątpienia zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. – wskazuje Pawluszek.

Przedstawiciele POT chcieliby zachęcić pozostałe miasta do większego zaangażowania promocyjnego na rynku niderlandzkim. – Zdecydowanie brakuje Warszawy i Poznania – przekonuje dyrektor ZOPOT-u Dominika Szulc. - Mam nadzieję, że sukces promocji Gdańska, Krakowa i Wrocławia zachęci inne miasta do promowania się na rynku holenderskim.

Kilkadziesiąt billboardów promuje Gdańsk i Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom turystycznym Vakantiebeurs w Utrechcie. Oba miasta prezentują również swoją ofertę na samych targach.

– Kampania jest uzupełnieniem promocji obu miast, którą prowadzimy również w Internecie – mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, cytowany w komunikacie ZOPOT-u. Potrwa ona do końca stycznia.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy
Turystyka
Sun & Fun - stara marka, nowy właściciel
Materiał Promocyjny
Nowe miejsce spotkań dla biznesu i kultury w Krakowie. W kwietniu otwarcie unikalnego konceptu Stradom House
Materiał Promocyjny
THE FUTURE OF FINANCE
Turystyka
Travelbay - polski startup, który wkrótce podbije Europę
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej