Z Warszawy nowe kierunki to Bolonia (3 razy w tygodniu), Teneryfa (2 razy w tygodniu), Madryt (4 razy w tygodniu) i Turku (2 razy w tygodniu). Z Krakowa Wizz Air zacznie latać do Trondheim (3 razy w tygodniu), Werony (2 razy w tygodniu), Barcelony (4 razy w tygodniu), Bergen (3 razy w tygodniu), Mediolanu (7 razy w tygodniu), Bolonii (3 razy w tygodniu), Haugesund (2 razy w tygodniu), Stavanger (3 razy w tygodniu), Tromso (2 razy w tygodniu) i Londynu na lotnisko Gatwick (7 razy w tygodniu). Gdańsk zyska jedno połączenie – do Bari (2 razy w tygodniu). Pierwsze loty odbędą się 1 czerwca 2020 roku, ale są też połączenia, które wystartują dopiero w sierpniu. Jedynie Kraków – Londyn będzie uruchomione już 23 lutego 2020 roku.
Wizz Air ogłosił też, że zamierza dodać 24 loty tygodniowo w ramach już istniejącej siatki połączeń. Chodzi o połączenia z Warszawy (Kutaisi), (Krakowa (Rzym, Bari, Kutaisi), Gdańska (Oslo, Alesund, Malmo, Stavanger, Brema, Bodo, Keflavik, Trondheim, Haugesund).
– Jesteśmy przekonani, że nasi klienci w Polsce docenią rozbudowaną ofertę atrakcyjnych kierunków na mapie Wizz Aira, a niskokosztowe podróżowanie umożliwi zwiększenie ruchu turystycznego w polskich miastach – mówi cytowany w komunikacie firmy Stephen Jones, wiceprezes i dyrektor zarządzający Wizz Air Hungary. – Nasza działalność ma korzystny wpływ na rozwój branży turystycznej i hotelarskiej. Z zaangażowaniem będziemy nadal rozwijać się w Polsce, oferując możliwie najniższe ceny i doskonałą jakość obsługi podczas lotów.
Wizz Air ma pięć baz w Polsce, w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu. W przyszłym roku doda cztery nowe samoloty, po jednym na Lotnisku Chopina w Warszawie i w Gdańsku, a dwa w Krakowie. Będzie dysponować 30 samolotami w Polsce i zatrudniać niemal 1300 osób załogi.
W sumie w 2020 r. przewoźnik ma oferować 193 trasy do 28 krajów z dziewięciu lotnisk w Polsce. Obecnie lata na 178 trasach.