Niemiecki TUI przecenia hotele

100 hoteli tańszych nawet o 40 procent to pomysł niemieckiego TUI na zwiększenie sprzedaży przed sezonem. Oferta skierowana jest głównie do osób, które nie muszą wyjeżdżać w czasie wakacji

Publikacja: 19.04.2018 08:44

facebook.com/TUIPoland

facebook.com/TUIPoland

Foto: Facebook

„Pre-Summer-Sale" to akcja sprzedażowa, którą rozpoczął niemiecki TUI. Do 6 maja będzie można kupić wycieczki w rejonie basenu Morza Śródziemnego i w wybranych dalekich krajach z rabatem do 40 procent. Mowa na przykład o Hiszpanii, Grecji, Turcji, Egipcie i Włoszech oraz o Indonezji, Malediwach, Stanach Zjednoczonych i Wietnamie. Promocją objęte zostały również wycieczki w ramach dojazdu własnego do Niemiec, Austrii czy Chorwacji. Ceny zaczynają się od 299 euro i dotyczą wyjazdów od kwietnia do połowy lipca. Bilety można zarezerwować w biurach własnych TUI i na stronie internetowej touroperatora. Kampania skierowana jest głównie do par i osób podróżujących solo, które nie muszą wyjeżdżać w okresie wakacji. Wśród propozycji znalazły się głównie hotele własne TUI, obejmujące takie marki, jak Robinson, TUI Magic Life, TUI Blue i RIU oraz TUI Sensimar, TUI Family Life i Best Family.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego