Reklama
Rozwiń
Reklama

Niemiecki TUI przecenia hotele

100 hoteli tańszych nawet o 40 procent to pomysł niemieckiego TUI na zwiększenie sprzedaży przed sezonem. Oferta skierowana jest głównie do osób, które nie muszą wyjeżdżać w czasie wakacji

Publikacja: 19.04.2018 08:44

facebook.com/TUIPoland

facebook.com/TUIPoland

Foto: Facebook

„Pre-Summer-Sale" to akcja sprzedażowa, którą rozpoczął niemiecki TUI. Do 6 maja będzie można kupić wycieczki w rejonie basenu Morza Śródziemnego i w wybranych dalekich krajach z rabatem do 40 procent. Mowa na przykład o Hiszpanii, Grecji, Turcji, Egipcie i Włoszech oraz o Indonezji, Malediwach, Stanach Zjednoczonych i Wietnamie. Promocją objęte zostały również wycieczki w ramach dojazdu własnego do Niemiec, Austrii czy Chorwacji. Ceny zaczynają się od 299 euro i dotyczą wyjazdów od kwietnia do połowy lipca. Bilety można zarezerwować w biurach własnych TUI i na stronie internetowej touroperatora. Kampania skierowana jest głównie do par i osób podróżujących solo, które nie muszą wyjeżdżać w okresie wakacji. Wśród propozycji znalazły się głównie hotele własne TUI, obejmujące takie marki, jak Robinson, TUI Magic Life, TUI Blue i RIU oraz TUI Sensimar, TUI Family Life i Best Family.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama