Aktualizacja: 26.10.2017 09:05 Publikacja: 26.10.2017 08:43
Foto: Pixabay
Pierwsze krótkie filmy trafiły do internetu i będą do końca roku rozpowszechniane przez media społecznościowe w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i Francji, a zatem w krajach, z których pochodzi większość gości we włoskiej stolicy.
Zaprezentowano w nich przykłady nacechowanych szacunkiem zachowań w obliczu piękna i historycznych walorów zabytków w Rzymie, przedstawionym jako miejsce jedyne w swoim rodzaju.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas