Aktualizacja: 19.10.2017 17:18 Publikacja: 19.10.2017 17:18
Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman
Do tej pory na lotnisku funkcjonował systemie ILS pierwszej kategorii. Oznaczało to, że lądowania mogły się odbywać, gdy widoczność wzdłuż drogi startowej była nie mniejsza niż 550 metrów. Załoga podchodzącego do lądowania samolotu musiała dojrzeć światła podejścia z wysokości minimum 60 metrów.
- Nowy system pozwoli na lądowania, gdy zasięg widzialności na drodze startowej wyniesie zaledwie 300 metrów. A wysokość minimalna, na której załoga musi zobaczyć światła podejścia spadła do 30 metrów – wyjaśnia wiceprezes portu Wiesław Halat.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas