Reklama

Polska turystyka doceniona w Rosji

Polska Organizacja Turystyczna, która w marcu została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018, teraz otrzymała nagrodę w kategorii "Za kreatywne podejście w turystyce"

Publikacja: 11.09.2018 08:54

Polska turystyka doceniona w Rosji

Foto: materiały prasowe

Jest to nagroda przyznawana od 8 lat przez Stowarzyszenie Rosyjskich Biur Podróży ATOR. Rywalizować o nią mogą zagraniczne przedstawicielstwa działające w turystykice na terenie Rosji.

– Bardzo się cieszymy z kolejnej nagrody przyznanej Polskiej Organizacji Turystycznej w Rosji w tym roku. To pokazuje, że branża turystyczna dostrzegła nasze działania promocyjne. Mamy nadzieję, że dzięki nim już niedługo jeszcze więcej Rosjan będzie decydowało się zarówno odpoczywać w Polsce, jak i korzystać z turystyki zdrowotnej – mówi cytowana w komunikacie POT wiceprezes tej organizacji Agnieszka Jędrzejczyk.

To druga nagroda przyznana Polsce w tym roku. W marcu, podczas targów turystycznych MITT Moskwa, Polska Organizacja Turystyczna została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018.

Zwycięzców ATOR Travel Awards wybiera się w pięciu kategoriach. W pierwszym etapie rosyjscy touroperatorzy głosują online. W drugim - branżowe jury dodaje swoje głosy do uzyskanych wcześniej wyników. Wśród tegorocznych zwycięzców obok Polski znalazły się również przedstawicielstwa Grecji, Bułgarii, Hiszpanii i Chorwacji.

Kategorie nagród dla zagranicznych przedstawicielstw to m.in. kreatywne podejście w turystyce, innowacyjne podejście w turystyce, najlepsza strona www w języku rosyjskim, współpraca z rosyjskimi touroperatorami, aktywna działalność informacyjna.

Reklama
Reklama

- Polska Organizacja Turystyczna została nagrodzona za kilka ostatnich lat pracy. Podczas nich współpracowaliśmy bardzo blisko z rosyjskimi biurami podróży, starając się w sposób niestandardowy pokazać regiony, miasta i atrakcje turystyczne w Polsce - mówi rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

- Nasza konkurencja nie prowadzi tak wielokanałowej promocji produktów turystycznych. My we wszystkich naszych działaniach bardzo mocno wykorzystujemy media społecznościowe, a w działalności innych przedstawicielstw działających w Rosji nie zawsze jest to normą - dodaje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama