Itaka wysyła rokrocznie najwięcej, z wszystkich polskich biur podróży, turystów na Wyspy Kanaryjskie, w tym na Gran Canarię. Firma jest szczególnie związana z tym kierunkiem, ponieważ pierwsza na polskim rynku uruchamiała czartery na Kanary, a kilka lat temu założyła swoje pierwsze zagraniczne biuro incomingowe.
Karnawał w Las Palmas ma długą i barwną tradycję, biorą w nim udział mieszkańcy i turyści. W tym roku specjalnie na to wydarzenie przyjechało około 200 tysięcy gości z całego świata.
Uliczne parady i koncerty trwają kilka dni, a ich kulminacją jest przejazd około 200 udekorowanych platform wiozących radosnych i roztańczonych uczestników karnawału w oryginalnych przebraniach. Towarzyszy im muzyka z głośników i muzyka grana przez lokalne orkiestry.
W tym roku jedną z takich platform podróżowali podczas sobotniej parady goście zaproszeni na kanaryjski karnawał przez zarząd Itaka Holdings. W grupie 70 osób znaleźli się przedstawiciele zarządów firm Itaki z Turcji, Grecji, Czech, Litwy, Hiszpanii i Węgier, kontraktorzy i kontrahenci z całego świata, a także reprezentanci kluczowych działów touroperatora z Polski.
- Każdy z nas słyszał o tej wyjątkowej imprezie, ale mało kto miał okazję ją zobaczyć, nie mówiąc już o samym udziale w niej. Dlatego postanowiliśmy to nadrobić, łącząc zabawę z integracją - opowiada Piotr Henicz. - Wszyscy się świetnie bawili, impreza zaczęła się wieczorem i trwała do samego rana.