Grupa Anex Tour rozbudowuje swoje sieci hotelowe. Przywróci dawną markę

Asteria, popularna marka hoteli w Side i Belek, zniknęła z rynku siedem lat temu w związku ze zmianą właściciela i restrukturyzacją. Teraz ma wrócić.

Publikacja: 13.01.2025 09:50

Hotel Asteria Family Sunny Beach - widok z lotu ptaka od strony morza

Hotel Asteria Family Sunny Beach - widok z lotu ptaka od strony morza

Foto: Asteria

W grudniu zeszłego roku Grupa Anex Tourism (ATG) poszerzyła swoją sieć hotelową o dziewięć ośrodków wypoczynkowych w Turcji, teraz przedstawia plany związane z tym rozwojem - pisze portal Touristik Aktuell.

ATG Hotels zamierza wskrzesić legendarną markę Asteria, która powstała w 1992 roku i działała głównie w Side i Belek. Hotele cieszyły się szczególną popularnością wśród niemieckich gości. Marka została wycofana siedem lat temu w związku ze zmianą operatora i restrukturyzacją.

Grupa Anex nadaje nowe nazwy hotelom

ATG wprowadzi pod Asterią cztery z dziewięciu hoteli: dawny Aquaworld Belek z 772 pokojami w jedenastu rodzajach, który działa obecnie jako Asteria Family Resort Belek. Euphoria Palm Beach zmieni się w Asteria Family Resort Side, a nazwy dwóch hoteli Amara Family i Excelsior Side zostały przemianowane na Asteria Collection Side. Ponadto poprzedni Selectum For Two stanie się Asterią Bloom Side.

Według ATG jest to miejsce idealne dla urlopowiczów w wieku od 18 do 25 lat, którzy chcą dobrze się bawić podczas występów DJ-ów na żywo, imprez i wydarzeń. Asteria Hotels mają oferować „niedrogie wakacje z nowoczesną obsługą i wysoką jakością” i kojarzyć się z gościnnością.

Anex Tour twierdzi, że przywrócenie marki to istotny element strategii rozwoju ATG Hotels, której celem jest bycie liderem w branży turystycznej.

Inne marki należące do Grupy to Selectum Hotels, znane z luksusowych i przyjaznych rodzinom konceptów oraz The Norm Hotels, które według firmy kojarzą się z nowoczesnością i wyrafinowaniem.

W grudniu zeszłego roku Grupa Anex Tourism (ATG) poszerzyła swoją sieć hotelową o dziewięć ośrodków wypoczynkowych w Turcji, teraz przedstawia plany związane z tym rozwojem - pisze portal Touristik Aktuell.

ATG Hotels zamierza wskrzesić legendarną markę Asteria, która powstała w 1992 roku i działała głównie w Side i Belek. Hotele cieszyły się szczególną popularnością wśród niemieckich gości. Marka została wycofana siedem lat temu w związku ze zmianą operatora i restrukturyzacją.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce ma nowy, dziewięcioosobowy zarząd
Biura Podróży
Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży
Biura Podróży
Wycieczki zorganizowane? Młodzi turyści lubią je bardziej niż starsi. "Widzą więcej"
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Ceny wakacji w Grecji, Turcji i Bułgarii wspięły się na nowe szczyty