Grupa Anex Tour rozbudowuje swoje sieci hotelowe. Przywróci dawną markę

Asteria, popularna marka hoteli w Side i Belek, zniknęła z rynku siedem lat temu w związku ze zmianą właściciela i restrukturyzacją. Teraz ma wrócić.

Publikacja: 13.01.2025 09:50

Hotel Asteria Family Sunny Beach - widok z lotu ptaka od strony morza

Hotel Asteria Family Sunny Beach - widok z lotu ptaka od strony morza

Foto: Asteria

W grudniu zeszłego roku Grupa Anex Tourism (ATG) poszerzyła swoją sieć hotelową o dziewięć ośrodków wypoczynkowych w Turcji, teraz przedstawia plany związane z tym rozwojem - pisze portal Touristik Aktuell.

ATG Hotels zamierza wskrzesić legendarną markę Asteria, która powstała w 1992 roku i działała głównie w Side i Belek. Hotele cieszyły się szczególną popularnością wśród niemieckich gości. Marka została wycofana siedem lat temu w związku ze zmianą operatora i restrukturyzacją.

Grupa Anex nadaje nowe nazwy hotelom

ATG wprowadzi pod Asterią cztery z dziewięciu hoteli: dawny Aquaworld Belek z 772 pokojami w jedenastu rodzajach, który działa obecnie jako Asteria Family Resort Belek. Euphoria Palm Beach zmieni się w Asteria Family Resort Side, a nazwy dwóch hoteli Amara Family i Excelsior Side zostały przemianowane na Asteria Collection Side. Ponadto poprzedni Selectum For Two stanie się Asterią Bloom Side.

Według ATG jest to miejsce idealne dla urlopowiczów w wieku od 18 do 25 lat, którzy chcą dobrze się bawić podczas występów DJ-ów na żywo, imprez i wydarzeń. Asteria Hotels mają oferować „niedrogie wakacje z nowoczesną obsługą i wysoką jakością” i kojarzyć się z gościnnością.

Anex Tour twierdzi, że przywrócenie marki to istotny element strategii rozwoju ATG Hotels, której celem jest bycie liderem w branży turystycznej.

Inne marki należące do Grupy to Selectum Hotels, znane z luksusowych i przyjaznych rodzinom konceptów oraz The Norm Hotels, które według firmy kojarzą się z nowoczesnością i wyrafinowaniem.

W grudniu zeszłego roku Grupa Anex Tourism (ATG) poszerzyła swoją sieć hotelową o dziewięć ośrodków wypoczynkowych w Turcji, teraz przedstawia plany związane z tym rozwojem - pisze portal Touristik Aktuell.

ATG Hotels zamierza wskrzesić legendarną markę Asteria, która powstała w 1992 roku i działała głównie w Side i Belek. Hotele cieszyły się szczególną popularnością wśród niemieckich gości. Marka została wycofana siedem lat temu w związku ze zmianą operatora i restrukturyzacją.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Początek roku nie rozpieszcza klientów biur podróży. Wakacje coraz droższe
Biura Podróży
Zmiana we władzach TOO. W tle oskarżenia o brak przejrzystości działania zarządu
Biura Podróży
Niemcy szykują się już na wakacje. Wydadzą 85 miliardów euro
Biura Podróży
Zmiany w kierownictwie biura podróży Join UP! Saikovskaja za Staszewską