W grudniu zeszłego roku Grupa Anex Tourism (ATG) poszerzyła swoją sieć hotelową o dziewięć ośrodków wypoczynkowych w Turcji, teraz przedstawia plany związane z tym rozwojem - pisze portal Touristik Aktuell.
ATG Hotels zamierza wskrzesić legendarną markę Asteria, która powstała w 1992 roku i działała głównie w Side i Belek. Hotele cieszyły się szczególną popularnością wśród niemieckich gości. Marka została wycofana siedem lat temu w związku ze zmianą operatora i restrukturyzacją.
Grupa Anex nadaje nowe nazwy hotelom
ATG wprowadzi pod Asterią cztery z dziewięciu hoteli: dawny Aquaworld Belek z 772 pokojami w jedenastu rodzajach, który działa obecnie jako Asteria Family Resort Belek. Euphoria Palm Beach zmieni się w Asteria Family Resort Side, a nazwy dwóch hoteli Amara Family i Excelsior Side zostały przemianowane na Asteria Collection Side. Ponadto poprzedni Selectum For Two stanie się Asterią Bloom Side.
Według ATG jest to miejsce idealne dla urlopowiczów w wieku od 18 do 25 lat, którzy chcą dobrze się bawić podczas występów DJ-ów na żywo, imprez i wydarzeń. Asteria Hotels mają oferować „niedrogie wakacje z nowoczesną obsługą i wysoką jakością” i kojarzyć się z gościnnością.
Anex Tour twierdzi, że przywrócenie marki to istotny element strategii rozwoju ATG Hotels, której celem jest bycie liderem w branży turystycznej.