Jeremy Clarkson zachwala pierwszą klasę Emirates

Przesuwane drzwi, wystrój nawiązujący do mercedesów klasy S, a przede wszystkim prywatność, która sprawia, że można podróżować nawet w piżamie, reklamuje Jeremy Clarkson w nowym spocie promującym podróże pierwszą klasą Emirates

Publikacja: 15.11.2017 11:21

Jeremy Clarkson

Jeremy Clarkson

Foto: YouTube

Linie Emirates zaprezentowały wnętrza swoich odnowionych boeingów 777, a w nich prywatne kabiny w klasie pierwszej. To zamknięte pomieszczenia oferujące ponad 3,5 metra kwadratowego. Boeingi z nowym wyposażeniem zaczną kursować 1 grudnia na trasach do Genewy i Brukseli.

Modernizacja wnętrz objęła wszystkie klasy rezerwacyjne, fotele i przejścia między nimi, łazienki i kuchnie oraz systemy rozrywki pokładowej.

– W klasie pierwszej pojawią się całkowicie zamknięte kabiny prywatne, w klasie biznesowej – najnowsze skórzane fotele rozkładane do pozycji leżącej wyposażone w podręczny barek, a w klasie ekonomicznej – fotele z regulowanymi zagłówkami z naturalnej skóry – wylicza cytowany w komunikacie prasowym Tim Clark, prezes linii Emirates. – Ponadto we wszystkich klasach został zmodernizowany system rozrywki pokładowej.

– Pierwszy raz tak wyraźną inspiracją dla produktu Emirates była inna marka luksusowa, która okazała się też naturalnym partnerem. Zarówno linie Emirates, jak i Mercedesa cechuje bezkompromisowa dbałość o najdrobniejsze szczegóły i jakość, a także innowacyjność – zapewnia Clark.

Rozszerzając współpracę poza pokład samolotu, Mercedes-Benz udostępnił liniom Emirates  samochody klasy S w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika. W ten sposób pasażerowie klasy pierwszej Emirates, przylatujący do Zjednoczonych Emiratów Arabskich lub wyruszający stamtąd, spędzą podróż we wnętrzach mercedesów klasy S.

Kabiny powstały we współpracy z firmami Boeing, Rockwell Collins, Panasonic oraz studiem Jacques Pierre Jean Design i biurem projektowym Teague z Seattle.

W ślad za prezentacją nowych kabin w boeingach 777, linie ogłosiły także rozpoczęcie kampanii reklamowej, w której udział wziął Jeremy Clarkson, ekspert motoryzacyjny i osobowość telewizyjna. Spot jest wyświetlany na ośmiu kluczowych rynkach od 13 listopada.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Przejazdy
Bruksela: Zmusić koleje do sprzedawania biletów przez agentów internetowych
Przejazdy
Lotnisko Chopina – w lipcu najlepsze wyniki od początku pandemii
Przejazdy
Wizz Air: W sierpniu będziemy latać jak przed pandemią
Przejazdy
Lotnisko Chopina: W marcu czartery rosły nam najmocniej
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10