– Rozpoczynamy strategiczną współpracę obu firm. To nie jest przejęcie – zapewniał na poniedziałkowej konferencji prasowej dyrektor niemieckiego FlixBusa w Polsce Michał Leman. – Zmienia się marka i platforma sprzedaży. Wszystkie bilety, które zostały sprzedane przez PolskiegoBusa mają ważność. Wszystkie autobusy jeżdżą, wszystkie połączenia zostają, nikt niczego nie zamyka. Wszystkie te elementy będą funkcjonować nie tylko do świąt Bożego Narodzenia, ale jeszcze nawet dalej niż święta Wielkiej Nocy.
– Liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów autobusami FlixBusa. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń – dodał.
Autokary Polskiego Busa do połowy przyszłego roku mają zostać przemalowane na barwy FlixBusa, czyli zmienią kolor z czerwonego na zielony.
Dzięki integracji platformy sprzedażowej i siatki połączeń firmy PolskiBus będzie mógł oferować pasażerom dalekobieżne połączenia autobusowe, nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.
– Jesteśmy przekonani, że innowacyjnej technologii FlixBusa, wysokiej jakości bezpieczeństwu i najwyższej jakości usługom zdobędziemy nowych pasażerów i rozpoczniemy nową erę na polskim rynku przejazdów autobusowych – mówił z kolei dyrektor Polskiego Busa Piotr Bezulski.