FlixBus i PolskiBus już z jedną stroną www

Dwa miesiące po ogłoszeniu współpracy FlixBus i PolskiBus zintegrowały systemy sprzedażowe. Klienci wchodzący na stronę Polskiego Busa zostają przekierowani do serwisu FlixBusa

Publikacja: 28.02.2018 09:37

FlixBus i PolskiBus już z jedną stroną www

Foto: materiały prasowe

– Połączenie systemów zakupowych to jeden z ważniejszych etapów integracji, dzięki któremu pasażerowie w Polsce będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień, jakie oferuje FlixBus – komentuje, cytowany w komunikacie prasowym, Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska. – Wszystkie bilety wcześniej zakupione na PolskiBus.com oczywiście zachowują ważność. Przez okres przejściowy, do wejścia letniego rozkładu FlixBusa, podczas odprawy będzie obowiązywać lista papierowa i bilety w postaci QR kodu – na telefonie lub wydrukowanym bilecie – dodaje.

Dzięki integracji pasażerowie zyskają dostęp do większej siatki połączeń, łatwiejszych przesiadek między autobusami w ramach jednego biletu i szybkiej odprawy dzięki biletom w postaci QR kodu, skanowanego przez kierowcę. Będą mieli też możliwość korzystania z aplikacji mobilnej z dotychczasową siatką Polskiego Busa i programem Twój Przystanek.

W samych autokarach poza zmianą koloru z czerwonego na zielony pasażerowie przewoźnik wprowadził też większą przestrzeń na nogi, darmowy dostęp do Wi-Fi również za granicą i gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu. – Do tej pory już prawie 50 autobusów Polskiego Busa zmieniło barwy na zielone i zostało dostosowane do standardów FlixBusa – podkreśla Leman.

Jak opisuje, standardy FlixBusa dotyczą też bezpieczeństwa i ekologii. Każdy jeżdżący w zielonych barwach autobus wyposażony jest w systemy wspierania kierowcy, systemy awaryjnego hamowania i systemy ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

– Komfort i bezpieczeństwo pasażerów to dla nas sprawy priorytetowe, czego potwierdzeniem jest także przyznany nam niedawno certyfikat „Bezpieczny pasażer” Małopolskich Dworców Autobusowych w Krakowie – mówi Leman. – Przekierowanie sprzedaży da nam dodatkowo możliwość lepszego planowania letniej siatki połączeń i przeprowadzania promocji, z których pierwsze ruszą już wkrótce – zapowiada.

FlixBus, założony w Niemczech jako start-up w 2013 roku, podaje, że ma największą międzymiastową sieć połączeń autobusowych w Europie. Realizuje dziennie 250 tysięcy połączeń do 1400 kierunków w 26 krajach. Koncern współpracuje z 250 lokalnymi partnerami autobusowymi.

– Połączenie systemów zakupowych to jeden z ważniejszych etapów integracji, dzięki któremu pasażerowie w Polsce będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień, jakie oferuje FlixBus – komentuje, cytowany w komunikacie prasowym, Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska. – Wszystkie bilety wcześniej zakupione na PolskiBus.com oczywiście zachowują ważność. Przez okres przejściowy, do wejścia letniego rozkładu FlixBusa, podczas odprawy będzie obowiązywać lista papierowa i bilety w postaci QR kodu – na telefonie lub wydrukowanym bilecie – dodaje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Przejazdy
Bruksela: Zmusić koleje do sprzedawania biletów przez agentów internetowych
Przejazdy
Lotnisko Chopina – w lipcu najlepsze wyniki od początku pandemii
Przejazdy
Wizz Air: W sierpniu będziemy latać jak przed pandemią
Przejazdy
Lotnisko Chopina: W marcu czartery rosły nam najmocniej
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10