FlixBus ogłosił to na targach Warsaw Bus Expo w podwarszawskim Nadarzynie. W ramach nowej, letniej siatki połączeń FlixBus planuje łącznie współpracować z 10-12 lokalnymi firmami autobusowymi. – Dzięki połączeniu sił będziemy mogli zaoferować polskim pasażerom najatrakcyjniejszą siatkę dalekobieżnych połączeń autobusowych – mówi cytowany w komunikacie firmy dyrektor FlixBusa w Polsce Michał Leman. – Zarówno autobusy naszych partnerów, jak i usługi przez nich świadczone spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Model biznesowy FlixBusa opiera się na współpracy z lokalnymi przewoźnikami.
– FlixBus oferuje przewoźnikom nie tylko możliwość bezpiecznego i stabilnego funkcjonowania na trudnym rynku, lecz także długoterminowy wzrost i rozwój w ramach najsilniejszej marki – komentuje prezes firmy Follow me! Tomasza Blocha. – Ponad dwuletnie doświadczenie i wymierny sukces, jaki osiąga Follow me!, współpracując z marką FlixBus, zaowocowało rozszerzeniem współpracy na rynku polskim. Zespół FlixBusa zajmuje się planowaniem sieci, obsługiwaniem klientów, zarządzaniem jakością, marketingiem i sprzedażą, a także rozwojem biznesu i technologii.
– Symbioza przewoźników zapewnia pasażerom jednakową jakość, bez względu na kierunek podróży – dodaje prezes Interu Dariusz Pieczara. – Usługi transportowe będą rozwijane w przyszłości w oparciu o technologie informatyczne.
– Od pewnego czasu chcieliśmy rozszerzyć działalność o regularne linie międzymiastowe, współpraca z FlixBusem to dla nas idealne rozwiązanie – wyjaśnia właściciel firmy E-bus Emil Bonowicz. – Jestem przekonany, że renoma FlixBusa i jego pozycja na rynku w połączeniu z profesjonalizmem, najnowocześniejszym taborem i dużą jakością usług E-Busa przyniesie korzyści obu firmom, a przede wszystkim klientom.
Nowa letnia siatka połączeń FlixBusa zostanie wprowadzona na przełomie maja i czerwca.