– Współpraca z FlixBusem daje naszym klientom jeszcze większe możliwości podróżowania i jest ciekawą alternatywą dla najpopularniejszych wycieczek samolotowych – podkreśla cytowana w komunikacie prasowym dyrektor sprzedaży i marketingu MyTravel Alina Dybaś.- Skorzystają z niej również turyści podróżujący samolotem, którzy teraz z łatwością dojadą na lotnisko autobusem. Tym samym organizacja urlopu staje się prostsza, szczególnie dla turystów z mniejszych miejscowości, w których działają nasze salony.
Siatka połączeń FlixBusa obejmuje co najmniej 130 kierunków podróży, w tym około 70 nowych miejscowości w Polsce i 20 za granicą. Centra przesiadkowe FlixBusa znajdują się w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu, skąd pasażerowie w ramach jednego biletu mogą się przesiadać i podróżować dalej do wielu miast Polski czy Europy. Idea ta uwzględnia też włączanie do siatki przystanków na lotniskach: Kraków-Balice, Wrocław-Strachowice, Warszawa-Modlin, Katowice-Pyrzowice i Berlin-Tegel.
– Dzięki współpracy z MyTravel liczba punktów sprzedaży stacjonarnej FlixBusa w Polsce wzrośnie do ponad 320. To niezwykle istotne zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości, osób starszych czy pracowników z Ukrainy, którzy nie zawsze mają dostęp do Internetu – komentuje dyrektor zarządzający FlixBus Polska Michał Leman.