Singapore Airlines dopasowują ofertę do pasażera

Linie lotnicze Singapore Airlines wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising. Ma to przyspieszyć transformację cyfrową i udoskonalić narzędzia sprzedaży detalicznej

Publikacja: 06.02.2019 21:28

Singapore Airlines dopasowują ofertę do pasażera

Foto: Materiały prasowe

Amadeus Altéa NDC to stworzone przez firmę Amadeus rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania rezerwacji, zakupu i obsługi, zgodnych ze standardem NDC – pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

NDC (New Distribution Capability) to opracowany przez IATA nowy standard dystrybucji produktów oferowanych przez linie lotnicze, znoszący ograniczenia dotychczasowych kanałów dystrybucyjnych. NDC umożliwia liniom lotniczym różnicowanie produktów i usług z zachowaniem przejrzystości oferty tak, aby pasażer mógł wybrać tę najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Czytaj też: „Amadeus dostał nowy certyfikat”.

Amadeus Anytime Merchandising (AAM) pomaga natomiast zwiększać przychody poprzez tworzenie spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i pobytem, na przykład noclegi, wypożyczenie samochodu czy ubezpieczenie. Z pomocą sztucznej inteligencji AAM dostosowuje ceny biletów i dodatkowych usług do konkretnej osoby i okoliczności. Przewoźnik może przedstawiać podróżnym te oferty w kanałach bezpośrednich i pośrednich.

– Wdrożenie systemu Amadeus Altéa NDC i rozwiązania Amadeus Anytime Merchandising zmieni sposób tworzenia ofert, sprzedaży produktów i usług oraz obsługi we wszystkich kanałach, a liniom Singapore Airlines pozwoli utrzymać status pioniera w sprzedaży detalicznej i merchandisingu ukierunkowanego na klienta – mówi wiceprezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku Cyril Tetaz, cytowany w komunikacie.

Amadeus pracuje również nad integracją treści NDC z platformą usług turystycznych Amadeus Travel Platform, aby udostępnić biurom podróży dostęp do treści NDC, a tym samym umożliwić im prostą i szybką obsługę podróżnych.

Amadeus Altéa NDC to stworzone przez firmę Amadeus rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania rezerwacji, zakupu i obsługi, zgodnych ze standardem NDC – pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

NDC (New Distribution Capability) to opracowany przez IATA nowy standard dystrybucji produktów oferowanych przez linie lotnicze, znoszący ograniczenia dotychczasowych kanałów dystrybucyjnych. NDC umożliwia liniom lotniczym różnicowanie produktów i usług z zachowaniem przejrzystości oferty tak, aby pasażer mógł wybrać tę najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Przejazdy
Bruksela: Zmusić koleje do sprzedawania biletów przez agentów internetowych
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Przejazdy
Lotnisko Chopina – w lipcu najlepsze wyniki od początku pandemii
Przejazdy
Wizz Air: W sierpniu będziemy latać jak przed pandemią
Przejazdy
Lotnisko Chopina: W marcu czartery rosły nam najmocniej
Przejazdy
Zakaz lotów przedłużony do końca roku