Reklama
Rozwiń
Reklama

Singapore Airlines dopasowują ofertę do pasażera

Linie lotnicze Singapore Airlines wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising. Ma to przyspieszyć transformację cyfrową i udoskonalić narzędzia sprzedaży detalicznej

Publikacja: 06.02.2019 21:28

Singapore Airlines dopasowują ofertę do pasażera

Foto: Materiały prasowe

Amadeus Altéa NDC to stworzone przez firmę Amadeus rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania rezerwacji, zakupu i obsługi, zgodnych ze standardem NDC – pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

NDC (New Distribution Capability) to opracowany przez IATA nowy standard dystrybucji produktów oferowanych przez linie lotnicze, znoszący ograniczenia dotychczasowych kanałów dystrybucyjnych. NDC umożliwia liniom lotniczym różnicowanie produktów i usług z zachowaniem przejrzystości oferty tak, aby pasażer mógł wybrać tę najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Czytaj też: „Amadeus dostał nowy certyfikat”.

Amadeus Anytime Merchandising (AAM) pomaga natomiast zwiększać przychody poprzez tworzenie spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i pobytem, na przykład noclegi, wypożyczenie samochodu czy ubezpieczenie. Z pomocą sztucznej inteligencji AAM dostosowuje ceny biletów i dodatkowych usług do konkretnej osoby i okoliczności. Przewoźnik może przedstawiać podróżnym te oferty w kanałach bezpośrednich i pośrednich.

– Wdrożenie systemu Amadeus Altéa NDC i rozwiązania Amadeus Anytime Merchandising zmieni sposób tworzenia ofert, sprzedaży produktów i usług oraz obsługi we wszystkich kanałach, a liniom Singapore Airlines pozwoli utrzymać status pioniera w sprzedaży detalicznej i merchandisingu ukierunkowanego na klienta – mówi wiceprezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku Cyril Tetaz, cytowany w komunikacie.

Reklama
Reklama

Amadeus pracuje również nad integracją treści NDC z platformą usług turystycznych Amadeus Travel Platform, aby udostępnić biurom podróży dostęp do treści NDC, a tym samym umożliwić im prostą i szybką obsługę podróżnych.

Amadeus Altéa NDC to stworzone przez firmę Amadeus rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania rezerwacji, zakupu i obsługi, zgodnych ze standardem NDC – pisze przewoźnik w komunikacie prasowym.

NDC (New Distribution Capability) to opracowany przez IATA nowy standard dystrybucji produktów oferowanych przez linie lotnicze, znoszący ograniczenia dotychczasowych kanałów dystrybucyjnych. NDC umożliwia liniom lotniczym różnicowanie produktów i usług z zachowaniem przejrzystości oferty tak, aby pasażer mógł wybrać tę najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Materiał Promocyjny
Winiety 2025: jak kupić e-winiety online przed podróżą po Europie
Przejazdy
Bezpieczniej na drogach także dzięki myśliwym
Przejazdy
Lotnisko w Gdańsku zyska parking i farmę fotowoltaiczną w jednym
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Przejazdy
Bruksela: Zmusić koleje do sprzedawania biletów przez agentów internetowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama