Holenderskie linie lotnicze KLM będą promować na Facebooku wybrane kierunki ze swojej oferty, wykorzystując technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality – AR).
Do nowej kampanii pod hasłem „Try before you fly!” (wypróbuj, zanim polecisz) przewoźnik wybrał stolicę Tajwanu Tajpej, Edmonton w Kanadzie i norweskie Stavanger. Klikając w reklamę KLM na Facebooku i aktywując kamerę, użytkownicy będą mogli wirtualnie odwiedzać miasta przy dźwiękach komunikatów lotniskowych. Poruszając telefonem, obejrzą wybrane miejsca w 360 stopniach.
Dodatkowo w wirtualnej przestrzeni znajdą się praktyczne informacje dotyczące podróży i rekomendacje, co warto zobaczyć w danym mieście, w kolejnych etapach kampanii pojawią się także aktualne ceny lotów.
Czytaj też: „Air France i KLM z nowościami na lato”.
Początkowo KLM będzie pokazywał tylko miejsca, w przyszłości użyje technologii AR również do prezentowania swoich produktów i usług.