WOT: Tylko razem odbudujemy warszawską turystykę

W ramach rozpoczynającej się dzisiaj akcji #TylkoRazem członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej będą się pozdrawiać, dodawać sobie otuchy, zacieśniać współpracę i reklamować swoją ofertę.

Publikacja: 03.12.2020 13:22

WOT: Tylko razem odbudujemy warszawską turystykę

Foto: Fot. materiały prasowe

Dzisiaj rusza akcja Warszawskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem #TylkoRazem. Potrwa dwa tygodnie i będzie miała formę dialogu. W mediach społecznościowych „będziemy o sobie wspominać, przypominać, informować o nowej ofercie i składać sobie nawzajem życzenia lepszej przyszłości” – wyjaśnia jej ideę organizator.

Zadaniem członków WOT będzie zrobienie zdjęcia lub nagranie wideo, a następnie przygotowanie wpisu na Facebook z opisem miejsca, atrakcji czy obiektu z aktualnej oferty. Należy przy tym wziąć pod uwagę aspekt bezpieczeństwa i obowiązujące obostrzenia. Wpisy mogą też zawierać „zwykłe pozdrowienie, zaproszenie do współpracy albo wsparcie wyrażone w słowach” – w ich treść WOT nie ingeruje. Posty będą emitowane według przygotowanego harmonogramu.

CZYTAJ TEŻ: Warszawska Organizacja Turystyczna zaprasza szkoły na lekcje online

„Nowa oferta jest odpowiedzią na nowe oczekiwania. I o tym także jest ta akcja. O nowej ofercie naszych członków, dopasowanej do aktualnej sytuacji” – pisze WOT w komunikacie.

„#TylkoRazem uda nam się odbudować turystyczny rynek Warszawy. Tylko przy wzajemnej trosce i wsparciu uda nam się zachować strukturę, do której przywykli i mieszkańcy, i goście odwiedzający nasze miasto. Tylko razem można będzie myśleć o budowaniu nowej, jeszcze lepszej, konkurencyjnej pozycji Warszawy” – czytamy dalej.

Więcej o kampanii: https://wot.waw.pl/project/tylkorazem.

Dzisiaj rusza akcja Warszawskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem #TylkoRazem. Potrwa dwa tygodnie i będzie miała formę dialogu. W mediach społecznościowych „będziemy o sobie wspominać, przypominać, informować o nowej ofercie i składać sobie nawzajem życzenia lepszej przyszłości” – wyjaśnia jej ideę organizator.

Zadaniem członków WOT będzie zrobienie zdjęcia lub nagranie wideo, a następnie przygotowanie wpisu na Facebook z opisem miejsca, atrakcji czy obiektu z aktualnej oferty. Należy przy tym wziąć pod uwagę aspekt bezpieczeństwa i obowiązujące obostrzenia. Wpisy mogą też zawierać „zwykłe pozdrowienie, zaproszenie do współpracy albo wsparcie wyrażone w słowach” – w ich treść WOT nie ingeruje. Posty będą emitowane według przygotowanego harmonogramu.

Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty