Dzisiaj rusza akcja Warszawskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem #TylkoRazem. Potrwa dwa tygodnie i będzie miała formę dialogu. W mediach społecznościowych „będziemy o sobie wspominać, przypominać, informować o nowej ofercie i składać sobie nawzajem życzenia lepszej przyszłości” – wyjaśnia jej ideę organizator.
Zadaniem członków WOT będzie zrobienie zdjęcia lub nagranie wideo, a następnie przygotowanie wpisu na Facebook z opisem miejsca, atrakcji czy obiektu z aktualnej oferty. Należy przy tym wziąć pod uwagę aspekt bezpieczeństwa i obowiązujące obostrzenia. Wpisy mogą też zawierać „zwykłe pozdrowienie, zaproszenie do współpracy albo wsparcie wyrażone w słowach” – w ich treść WOT nie ingeruje. Posty będą emitowane według przygotowanego harmonogramu.
CZYTAJ TEŻ: Warszawska Organizacja Turystyczna zaprasza szkoły na lekcje online
„Nowa oferta jest odpowiedzią na nowe oczekiwania. I o tym także jest ta akcja. O nowej ofercie naszych członków, dopasowanej do aktualnej sytuacji” – pisze WOT w komunikacie.
„#TylkoRazem uda nam się odbudować turystyczny rynek Warszawy. Tylko przy wzajemnej trosce i wsparciu uda nam się zachować strukturę, do której przywykli i mieszkańcy, i goście odwiedzający nasze miasto. Tylko razem można będzie myśleć o budowaniu nowej, jeszcze lepszej, konkurencyjnej pozycji Warszawy” – czytamy dalej.