Stena Line uruchamia inteligentny chatbot

Materiały promocyjne

Chatbot Stina podaje aktualne ceny biletów promowych, pomaga w rezerwacji, przypomina, kiedy należy stawić się w porcie i na bieżąco śledzi opóźnienia. Na pytania odpowiada przez całą dobę, ale na razie mówi tylko po angielsku

Stena Line wprowadza do przewozów promowych wirtualnego asystenta klienta – chatbota Stinę, donosi szwedzki koncern w komunikacie.

Stina może na przykład podać aktualne ceny biletów na prom, pomóc w rezerwacji, przypomnieć, o której godzinie należy stawić się w porcie i poinformować o możliwościach zabrania na pokład zwierząt domowych. Potrafi też w czasie rzeczywistym śledzić opóźnienia.

Stina działa w oparciu o sztuczną inteligencję i szczegółowe informacje z centrów obsługi klienta. Po udzieleniu odpowiedzi pyta, czy klient jest z niej zadowolony, a następnie analizuje otrzymane informacje i automatycznie, bez udziału człowieka uczy się i doskonali swoje umiejętności.

Prace nad chatbotem wciąż trwają, na razie Stena Line testuje usługę w Wielkiej Brytanii (żeby porozmawiać ze Stiną, trzeba wejść na stronę www.stenaline.co.uk/faqs i kliknąć w „open chat” w prawym dolnym rogu albo zainstalować aplikację Travelmate). Jeśli testy wypadną pomyślnie, Stina zostanie wprowadzona na inne rynki i stanie się wielojęzyczna.

– Chcemy, aby Stina znała języki wszystkich krajów, do których pływamy, na początek szwedzki i niemiecki. Pracujemy też nad wprowadzeniem poleceń głosowych, aby nasi klienci mogli rozmawiać z nią tak, jak z Siri lub Asystentem Google – mówi szef działu akwizycji i konwersji klientów w Stena Line Anders Hellberg, cytowany w komunikacie.

Stena Line pływa na 21 trasach łączących 10 krajów, zatrudnia ponad 5 tysięcy pracowników. Rocznie na około 40 promach przewozi ponad 7 milionów pasażerów, 1,5 miliona samochodów osobowych i 2 miliony jednostek frachtowych, takich jak ciężarówki i naczepy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

POT: Zareklamuj się i bądź z nami w „weekend za pół ceny”

Hotele, restauracje, apartamenty, liczne muzea i teatry dwa razy w roku otwierają przed zwiedzającymi ...

TUI Cruises: Dajesz rabat? Nagród nie będzie

TUI Cruises zapowiada walkę z agentami dającymi zniżki. Ci, którzy dadzą upust kosztem własnej ...

Samotnych turystów będzie przybywać, i to szybko

O 9 procent wzrośnie w tym roku na świecie liczba podróżujących singli – zapowiada ...

Itaka uczci 30. urodziny na TT Warsaw

Itaka została partnerem tegorocznych targów turystycznych TT Warsaw. Tam między innymi będzie świętować 30-lecie ...

Bye, bye amerykańskie wizy

Oddala się perspektywa zniesienia przez Stany Zjednoczone wiz dla Polaków. W ubiegłym roku wzrósł ...

TripAdvisor pierwszy raz nagradza wycieczki

Gotowanie w Toskanii, zwiedzanie na rowerze Berlina, śniadanie w Watykanie – to najciekawsze wycieczki ...