PPL: Stop fałszywym alarmom

Dziś rusza kampania edukacyjna Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”, która ma uwrażliwić odbiorców na problem pozostawionych bagaży i fałszywych alarmów bombowych

Publikacja: 02.09.2019 16:14

PPL: Stop fałszywym alarmom

Foto: PPL

Pozostawione bagaże i fałszywe alarmy bombowe to coraz większy problem dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra, lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej, bo wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują sprawdzić każde zgłoszenie – pisze biuro PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” (PPL) w komunikacie rozesłanym do mediów.

– Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają pasażerom realizację planów związanych z podróżą – mówi dyrektor biura marketingu i PR PPL-u, Joanna Cegłowska, cytowana w komunikacie. – Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Chcielibyśmy, aby mieli świadomość konsekwencji, jakie niesie pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją – dodaje.

Czytaj też: „Koleje linowe uczą odpowiedzialności w górach”.

Kampania rozpoczęła się dzisiaj od emisji spotów w Polskim Radiu oraz w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach należących do Agory. Można ich wysłuchać tutaj (pozostawiony bagaż) i tutaj (fałszywy alarm).

4 września w portalach internetowych i w mediach społecznościowych pojawią się materiały wideo. W spotach zarówno radiowych, jak i wideo, występuje prezes PPL-u i dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie Mariusz Szpikowski.

Drugi etap kampanii, który obejmie media społecznościowe i sieci kin, zaplanowany jest na połowę września. PPL nie zdradza na razie jego szczegółów.

Pozostawione bagaże i fałszywe alarmy bombowe to coraz większy problem dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra, lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej, bo wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują sprawdzić każde zgłoszenie – pisze biuro PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” (PPL) w komunikacie rozesłanym do mediów.

– Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają pasażerom realizację planów związanych z podróżą – mówi dyrektor biura marketingu i PR PPL-u, Joanna Cegłowska, cytowana w komunikacie. – Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Chcielibyśmy, aby mieli świadomość konsekwencji, jakie niesie pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją – dodaje.

Przejazdy
Bruksela: Zmusić koleje do sprzedawania biletów przez agentów internetowych
Przejazdy
Lotnisko Chopina – w lipcu najlepsze wyniki od początku pandemii
Przejazdy
Wizz Air: W sierpniu będziemy latać jak przed pandemią
Przejazdy
Lotnisko Chopina: W marcu czartery rosły nam najmocniej
Przejazdy
Zakaz lotów przedłużony do końca roku