Jarosław Kuźniar opowie o trendach w turystyce

Materiały promocyjne

Panele z udziałem ekspertów, warsztaty prowadzone przez praktyków i konkurs Tourism Trends Awards czekają na tych, którzy 31 marca przyjadą do Gdańska i wezmą udział w ósmej edycji Nowych Trendów w Turystyce

– Przedstawiciele branży turystycznej są zainteresowani wprowadzaniem nowych rozwiązań i technologii. Chcą czerpać wiedzę od ekspertów z innych dziedzin i wykorzystywać ich doświadczenia i rozwiązania w pracy – mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej, cytowany w komunikacie prasowym.

Jak wyjaśnia, podczas corocznego spotkania branży turystycznej w Gdańsku największy nacisk kładziony jest na omówienie nowych technologii i technik pozyskania klientów. Nowe Trendy w Turystyce nie są jednak spotkaniem jednej branży – innowacyjne rozwiązania dla turystyki będą proponować eksperci z różnych dziedzin, m.in. specjaliści ds. mediów społecznościowych i marketingu.

Wśród przewidzianych tematów warto wymienić nietypowe formy marketingu, studia przypadków promocji miast, omówienie faktów i mitów o turystycznych aplikacjach mobilnych czy zagadnienia związane z zarządzaniem pracownikami. Prelegentami będą m.in. żeglarz i przedsiębiorca Mateusz Kusznierewicz, analityk i doradca ds. turystyki międzynarodowej Peter Hansen, profesor Magdalena Kachniewska z SGH, aktor i trener biznesu Jacek Rozenek, prezes QTravel Agnieszka Kukałowicz i znany z mediów społecznościowych podróżnik Bjorn Troch. Całość poprowadzi dziennikarz Jarosław Kuźniar.

 

Poza dyskusjami i prelekcjami przewidziano również serię warsztatów. Pierwszy poświęcony będzie promocji przez YouTube. Poprowadzi go Magdalena Daniłoś, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, blogerka i autorka książki o video marketingu. Kolejny, moderowany przez Barbarę Stawarz-Garcię, autorkę książki o marketingu treści, koncentrować się będzie na sposobach dobierania atrakcyjnych tematów publikacji internetowych, a spotkanie prowadzone przez specjalistę ds. promocji na Facebooku i w Linkedin Adiana Martineza zajmie się budową wizerunku w sieci. W programie jest też szkolenie z taktyk prowadzenia konta w serwisach społecznościowych, (autorstwa Łukasza Żelaznego), ze strategii reklamowych na Facebooku (Daniel Kędzierski) u spotkanie poświęcone sztuce skutecznej komunikacji (Piotr Bucki).

W tym czasie jury składające się z ekspertów branży turystycznej i marketingowej wybierze najlepszych uczestników konkursu Tourism Trends Awards, których nagrodzi m.in. za najciekawsze kampanie promocyjne w turystyce i debiuty w branży turystycznej.

 

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce odbędzie się 31 marca w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Wejście na część prelekcji jest bezpłatne. Ceny pakietów na pozostałe zaczynają się od 35 złotych (za pojedyncze prelekcje), a kończą na 359 złotych (uczestnictwo w dowolnych konferencjach, w 3 warsztatach i w wieczornym bankiecie).

Patronem medialnym wydarzenia jest serwis dla branży turystycznej Turystyka.rp.pl.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

ABTA zachęca do kariery w turystyce

ABTA, brytyjska organizacja skupiająca agentów turystycznych i touroperatorów, stworzyła platformę internetową dla ludzi zainteresowanych ...

EXPO w Dubaju o rok później. To już pewne

Zapadła wreszcie oficjalna decyzja – EXPO 2020 będzie przesunięte. Nowy termin wystawy to 1 ...

CBA zatrzymało biznesmena, który kupił hotel

CBA zatrzymało pięć osób, w tym m.in. syndyka warszawskiego hotelu i prezesa firmy, który ...

W lutym konsultacje w sprawie Centralnego Portu Komunikacyjnego

10 lutego na stronie internetowej Centralnego Portu Komunikacyjnego ruszają ogólnopolskie konsultacje dotyczące tej inwestycji. ...

Fake news? Bruksela żąda od Polski wycofania się ze 180 dni

Polska ma czas do 2 czerwca, żeby dostosować się do unijnych zasad, które gwarantują ...

Kraków zazieleni się miejskimi ogrodami

18 ogrodów – niewielkich publicznych przestrzeni zielonych – zamierza urządzić w każdej dzielnicy Krakowa ...