Władze regionu Wyspy Egejskie Południowe rozpoczęły za granicą kampanię promującą Rodos. To ich pomysł na wsparcie turystyki, która ucierpiała z powodu lipcowych pożarów. Inicjatorzy mają nadzieję, że w ten sposób przekonają potencjalnych klientów do przyjazdu na wakacje jeszcze w tym sezonie.
- Obiecaliśmy, że ożywimy Rodos – mówi gubernator regionu George Hatzimaros, cytowany przez grecki portal branży turystycznej Greek Travel Pages. Projekt realizowany jest we współpracy z Ministerstwem Turystyki i Grecką Narodową Organizacją Turystyczną. Oglądający mogą sami zobaczyć, że to atrakcyjne miejsce, w którym wszystko działa już normalnie.
Kampania będzie prowadzona w wielu kanałach, w tym w mediach społecznościowych, a za jej realizację odpowiada agencja reklamowa Ogilvy. Zobaczą ją mieszkańcy ważnych rynków źródłowych, pojawi się między innymi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, w krajach skandynawskich, we Francji, we Włoszech i Holandii, a także w Izraelu i w Stanach Zjednoczonych.
- Nie tracąc ani chwili, zleciliśmy kampanię, dzięki której Rodos pojawi się na ekranach wszystkich Europejczyków i na całym świecie – dodaje gubernator i zapewnia, że prace na tym, by wyspa stała się jeszcze piękniejsza i jeszcze atrakcyjniejsza, trwają.
Czytaj więcej
Rodos oferuje tygodniowy darmowy pobyt wiosną lub jesienią przyszłego roku turystom, którzy musieli skrócić pobyt na wyspie w lipcu, kiedy szalały tam pożary.