Firma podsumowała zeszły rok. Wzrost zainteresowania ofertą przewoźnika przełożył na zwiększenie sprzedaży biletów o 49 procent w porównaniu z rokiem 2018. Najwyższa w historii była sprzedaż przez internet – 32 procent. Zwłaszcza za pośrednictwem aplikacji mobilnych, gdzie wzrost wyniósł 49 procent.
Materiały prasowe
Polonus jest spółką Skarbu Państwa, która obsługuje blisko 40 linii, łącząc główne ośrodki miejskie i turystyczne z Warszawą. W siatce ma 600 przystanków. Polonus dysponuje autokarami marki Scania, wyposażonymi w klimatyzację, rozkładane fotele i gniazdka z prądem. Pasażerowie mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu i usługi geolokalizacji. Firma współpracuje z siecią agentów w całym kraju, którzy pośredniczą w sprzedaży oferty Polonus.
Polonus jest też operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia – jednego z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami Dworzec Online oraz platformę sprzedaży biletów zdo.pl i DworzecOnline.pl.
CZYTAJ: Coraz więcej pasażerów na dworcu autobusowym Warszawa Zachodnia