Jamajka nagradza za sprzedaż wycieczek. Można zgarnąć nawet 600 euro rocznie

Narodowa organizacja turystyczna Jamajki (Jamaica Tourist Board) ogłosiła, że za każdą rezerwację na wyjazd na Jamajkę zapłaci sprzedawcy 20 euro. Do tej pory stawka wynosiła 5 euro.

Publikacja: 07.12.2022 14:03

Promocja obejmuje cztery miesiące - od grudnia tego roku do marca przyszłego

Promocja obejmuje cztery miesiące - od grudnia tego roku do marca przyszłego

Foto: Jamaica Tourist Board

„Na sezon zimowy, kiedy rośnie zapotrzebowanie na egzotyczne destynacje, w tym Jamajkę, przygotowaliśmy przyjemną motywację” - czytamy w komunikacie Jamaica Tourist Board. Jak wyjaśnia ta instytucja, w akcji mogą wziąć udział „pracownicy biur podróży i niezależni sprzedawcy detaliczni”.

Żeby sięgnąć po wynagrodzenie trzeba spełnić trzy warunki: zarejestrować się na portalu, którego nazwę podano, wziąć udział w „łatwym kursie wprowadzającym” („zajmie to tylko 15-20 minut, dowiedz się o Jamajce prawie wszystkiego i ćwicz swój angielski”) i „wprowadzić do systemu rezerwację zakwaterowania dokonaną na Jamajce”.

Czytaj więcej

Dominikana i Antalya na czele rankingu kierunków turystycznych. Co je wyróżnia?

Po zweryfikowaniu przez Jamaica Tourist Board rezerwacji, sprzedawca dostanie 20 euro na konto Jamaica Rewards. Pieniądze może następnie stamtąd wypłacić w gotówce za pomocą karty kredytowej.

Regulamin akcji przewiduje, że jedna osoba może maksymalnie zyskać 600 euro, a pod uwagę będą brane rezerwacje zrobione między 1 grudnia 2022 roku a 15 marca 2023 roku, zakładające przylot na Jamajkę właśnie w tym czasie. Akcja promocyjna dotyczy rezerwacji przewidujących minimum siedem noclegów, przy czym „rezerwacja grupowa jest uważana za pojedynczą rezerwację i nie może być podzielona na rezerwacje indywidualne”.

Poza okresem objętym promocją nagroda za każdą rezerwację wynosi 5 euro, a maksymalna kwota nagrody na dostawcę w roku kalendarzowym - 200 euro.

Biura Podróży
Traveldata: To już wyraźny trend – im bliżej wakacji, tym taniej
Biura Podróży
Co piąty Polak zostanie tego lata w domu. Powód? Drożyzna
Biura Podróży
Dobry Ruch: Rządzący wpędzili w kłopoty turystykę, nie słuchają przedsiębiorców
Biura Podróży
Magdalena Raszewska zajmie się siecią sprzedaży agencyjnej w Anexie
Materiał Promocyjny
ESG - Raportowanie w praktyce – IV edycja
Biura Podróży
Traveldata: Mapa z cenami wakacji z przewagą zieleni – jest taniej
Biura Podróży
Dzikie krajobrazy, zabytki UNESCO – Rego-Bis pokazuje bogactwo Albanii