TUI wzmacnia pozycję w Turcji. Dostał od luksusowych hoteli umowę na wyłączność

TUI podpisał umowę na wyłączność z turecką siecią hoteli Rixos Hotel Group. Będzie ona obowiązywać przez trzy lata i obejmie 10 hoteli. To sposób TUI na wzmocnienie pozycji w Turcji, szczególne na rynku niemieckim i brytyjskim.

Publikacja: 30.03.2023 08:28

TUI wzmacnia pozycję w Turcji. Dostał od luksusowych hoteli umowę na wyłączność

Foto: Adobe Stock

Od sezonu letniego 2024 hotele luksusowej sieci Rixos będą dostępne tylko w ofercie TUI. To wynik umowy na wyłączność, którą firmy właśnie ogłosiły. Przewiduje ona, że od przyszłego roku oferta 10 hoteli w Turcji i Chorwacji będzie sprzedawana tylko za pośrednictwem koncernu na wszystkich 13 rynkach, na których działa. W ten sposób touroperator poprawi swoją turecką ofertę i konkurencyjność, szczególnie w Niemczech i Wielkiej Brytanii, czytamy w informacji prasowej koncernu.

- Turcja jest dla nas niezwykle ważnym kierunkiem, a swoją pozycję tam możemy budować na bardzo dobrej współpracy, która rozwija się od ponad dekady - mówi David Burling, prezes segmentu rynki i linie lotnicze w Grupie TUI. Jak dodaje, dzięki niej firma będzie mieć dostęp do ekskluzywnych hoteli w Turcji i Chorwacji, a to motor napędowy dalszego rozwoju w tych krajach.

Czytaj więcej

TUI jak Booking i Airbnb? Nowy projekt koncernu ma przyciągnąć nowych klientów

Do tej pory TUI sprzedawał w ten sposób cztery z dziesięciu obiektów należących do sieci.

- Cieszymy się długoletnią współpracą z TUI, a umowa na wyłączność jest dla nas kolejnym znaczącym krokiem, podkreślającym znaczenie silnego partnerstwa w naszej branży – mówi Akif Tamince, członek zarządu Rixos Hotel Group.

Umowa obejmuje hotele Land of Legends, Rixos Beldibi, Rixos Downtown, Rixos Park Belek, Rixos Premium Belek, Rixos Premium Bodrum, Rixos Premium Gocek, Rixos Premium Tekirova, Rixos Sungate i Rixos Dubrovnik.

Od sezonu letniego 2024 hotele luksusowej sieci Rixos będą dostępne tylko w ofercie TUI. To wynik umowy na wyłączność, którą firmy właśnie ogłosiły. Przewiduje ona, że od przyszłego roku oferta 10 hoteli w Turcji i Chorwacji będzie sprzedawana tylko za pośrednictwem koncernu na wszystkich 13 rynkach, na których działa. W ten sposób touroperator poprawi swoją turecką ofertę i konkurencyjność, szczególnie w Niemczech i Wielkiej Brytanii, czytamy w informacji prasowej koncernu.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"