Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 18:35 Publikacja: 20.06.2023 12:07
ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute
Foto: Aleksander Kramarz
ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
W tym roku biura podróży obsłużą rekordowe 10,3 miliona klientów – przewiduje Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. J...
Ceny w biurach podróży ruszyły w górę. Wakacje drożeją już czwarty tydzień, a dynamika podwyżek rośnie. Są nawet...
Więcej obowiązków biur podróży i zapisów chroniących ich klientów - przewiduje rewidowana właśnie w Unii Europej...
Coraz więcej młodych Brytyjczyków korzysta ze sztucznej inteligencji przy planowaniu podróży – pokazuje badanie....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas