Aktualizacja: 30.04.2025 07:07 Publikacja: 20.06.2023 12:07
ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute
Foto: Aleksander Kramarz
ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Itaka, TUI Poland, Rainbow i Coral Travel to "wielka czwórka" polskich biur podróży - pokazuje nasz najnowszy ra...
Unikatowe kierunki czarterowe, nowe trasy z regionalnych lotnisk i szeroki wybór miejsc egzotycznych - to atuty...
Niemiecki Fundusz Zabezpieczeń Turystycznych (DRSF) chce uprościć proces wypłacania pieniędzy klientom poszkodow...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Portal pośredniczący w sprzedaży wycieczek, Fly.pl, podsumował rezerwacje, jakie na tegoroczną majówkę zrobili j...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas