Kupujesz wakacje? Kupuj rozważnie – radzi branża turystyczna

Brytyjska organizacja touroperatorów i agentów turystycznych prowadzi kampanię reklamową skierowaną do turystów szukających wyjazdów w ostatniej chwili. W podcastach zachęca ich, by kupowali w firmach zrzeszonych w organizacji.

Publikacja: 20.06.2023 12:07

ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute

ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute

Foto: Aleksander Kramarz

ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Itaka, TUI, Rainbow, Coral... - poznaliśmy najnowszy Ranking Biur Podróży 2025
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż wyjazdów na zimę. "Imponujący wybór egzotyki"
Biura Podróży
Bałagan z rozliczeniem pieniędzy klientów po upadku biura podróży
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biura Podróży
Majówka 2025 - Egipt przegonił Turcję. Cena nieznacznie wyższa