Reklama

Kupujesz wakacje? Kupuj rozważnie – radzi branża turystyczna

Brytyjska organizacja touroperatorów i agentów turystycznych prowadzi kampanię reklamową skierowaną do turystów szukających wyjazdów w ostatniej chwili. W podcastach zachęca ich, by kupowali w firmach zrzeszonych w organizacji.

Publikacja: 20.06.2023 12:07

ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute

ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute

Foto: Aleksander Kramarz

ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
W tym roku padnie nowy rekord – ponad 10 milionów klientów biur podróży
Biura Podróży
Turyści myślą już o wakacjach 2026? Podwyżki w biurach podróży
Biura Podróży
Paweł Niewiadomski: Bruksela przykręca śrubę biurom podróży. I nie tylko im
Biura Podróży
Lawinowo rośnie użycie sztucznej inteligencji przez turystów. „Czasem tylko zmyśla”
Reklama
Reklama