Aktualizacja: 01.07.2025 06:27 Publikacja: 20.06.2023 12:07
ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute
Foto: Aleksander Kramarz
ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Budujemy z klientami relacje na lata. Każdy ma pewność, że zrobiliśmy wszystko, żeby oferta była jak najlepiej d...
Turcja, Grecja, Cypr i Egipt – popularne kierunki wakacyjne mają od zeszłego tygodnia nową, niższą cenę. Najbliż...
Komisja Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów Parlamentu Europejskiego (IMCO) przyjęła projekt przepisów aktu...
Grupa TUI kupiła 20 procent udziałów w Bentourze Reisen, szwajcarskim biurze podróży specjalizującym się w organ...
Od czerwca klienci internetowego biura podróży eSky mają dostęp do nowej funkcjonalności w aplikacji - mogą reze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas