Reklama

Kupujesz wakacje? Kupuj rozważnie – radzi branża turystyczna

Brytyjska organizacja touroperatorów i agentów turystycznych prowadzi kampanię reklamową skierowaną do turystów szukających wyjazdów w ostatniej chwili. W podcastach zachęca ich, by kupowali w firmach zrzeszonych w organizacji.

Publikacja: 20.06.2023 12:07

ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute

ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute

Foto: Aleksander Kramarz

ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grupa Anex – miliard euro w zasięgu ręki, chociaż klienci liczą na tanie last minute
Biura Podróży
Bułgaria nie była jeszcze tak droga, a Egipt tak tani – nowe rekordy cen w biurach podróży
Biura Podróży
Biura podróży ciągle rosną – jest nowy rekord sprzedanych wycieczek
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biura Podróży
Rainbow z większą gwarancją. Zwiększenie obrotów wymusiło 440 milionów złotych
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama