Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 12:12 Publikacja: 20.06.2023 12:07
ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute
Foto: Aleksander Kramarz
ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
W scenerii leżącej nad Młyńskim Stawem w Poznaniu Browarnej Przystani, biuro podróży TOP Touristik obchodziło 10...
Posłowie Parlamentu Europejskiego przegłosowali dzisiaj stanowisko w sprawie reformy dyrektywy o podróżach zorga...
Port Lotniczy Lublin ogłosił, że biuro podróży Join UP! jako pierwsze w historii tego lotniska uruchomi zimowe p...
Od 23 grudnia biuro podróży Itaka będzie organizować dla swoich klientów bezpośrednie loty z Portu Lotniczego Ol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas