Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 15:57 Publikacja: 20.06.2023 12:07
ABTA chce trafić do turystów, którzy decydują się na wyjazd last minute
Foto: Aleksander Kramarz
ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Najnowsze notowania cen w biurach podróży ucieszą amatorów wakacji w Egipcie, Bułgarii i Turcji, ale zmartwią pl...
Biuro podróży Anex Tour Polska kontynuuje budowanie własnej sieci sprzedaży tradycyjnej – otworzyło właśnie nowy...
„Urlop z dojazdem na własnych warunkach”, „Wyjedź na tyle dni ile chcesz”, „A może by tak... przerwa na city bre...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Biuro podróży Anex Tour Poland zainaugurowało właśnie połączenia czarterowe z Lotniska Warszawa-Radom i Portu Lo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas