ABTA co roku prowadzi kampanię marketingową, w której zachęca klientów do rozważnego rezerwowania wakacji. Bieżąca odsłona akcji przeznaczona jest dla osób poszukujących wycieczek w ostatniej chwili. 30-sekundowa reklama podkreśla, że najlepszym sposobem na znalezienie świetnej oferty w dobrej cenie jest skorzystanie z usług firm należących do organizacji. W spotach zaprezentowane zostaną filmy z opiniami klientów, którzy kupili wyjazd w biurze zrzeszonym w ABTA i mieli dobre doświadczenia z tym związane.

Czytaj więcej

Polska Izba Turystyki: Nie wysyłaj dziecka na wakacje z nielegalnym organizatorem

Badanie ABTA pokazało, że zaufanie konsumentów do marki organizacji jest wyższe niż kiedykolwiek wcześniej, a czterech na pięciu konsumentów kojarzy ją z bezpieczeństwem (81 proc.), zaufaniem (81 proc.) i fachową wiedzą (79 proc.).

Z innego badania, które zostało zaprezentowane w maju tego roku, wynika, że jedna trzecia osób, które planują w tym roku spędzić wakacje za granicą, nie dokonała jeszcze rezerwacji. – Ponieważ wciąż wiele osób nie kupiło wyjazdu na wakacje, a marka ABTA jest silniejsza niż kiedykolwiek wcześniej, pierwszy raz zdecydowaliśmy się wejść na rosnący rynek podcastów – mówi dyrektor ds. komunikacji ABTA, Graeme Buck. – Powinno to pozwolić nam dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy wcześniej nie słyszeli o naszej kampanii i zachęcić ich do rezerwowania u członków ABTA – dodaje.