Reklama

Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej

Z TUI Poland na urlop wyjeżdża co roku ponad milion klientów, najczęściej do Turcji, Grecji i Hiszpanii. Te wyniki mają się w kolejnych latach poprawiać, a pomogą w tym większa rozpoznawalność marki, technologia i wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Publikacja: 09.12.2024 09:06

Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej

Foto: PAP, Albert Zawada

Komitet wykonawczy Grupy TUI spotykał się w tym tygodniu w Warszawie, co miało być podkreśleniem strategicznego znaczenia polskiego rynku dla rozwoju grupy w Europie Wschodniej.

TUI Poland rocznie wysyła ponad milion klientów z Polski, którzy najczęściej wybierają się do Turcji, Grecji i Hiszpanii. Najważniejszymi kanałami dystrybucji są strona internetowa tui.pl i 204 salony sprzedaży.

Grupa zakłada, że pozyska jeszcze więcej klientów z Polski, a pomóc w tym mają zwiększanie świadomości marki, rozwój platformy technologicznej i wykorzystanie sztucznej inteligencji.

- Nowe rynki, nowe produkty i więcej klientów: TUI Poland jest planem ekspansji naszego biznesu w Europie Wschodniej i dalszych wzrostów - mówi Sebastian Ebel, prezes Grupy TUI.

Czytaj więcej

TUI zamówił w Enterze samoloty na dwa sezony. W planach ma nowy kurort w Egipcie
Reklama
Reklama

TUI skoncentruje się na kliencie i jego potrzebach

Strategią spółki jest skoncentrowanie się na kliencie i stworzenie oferty, która jest dostosowana do jego potrzeb. Chodzi nie tylko o sam produkt spakietowany, ale też o dodatkowe usługi takie jak wycieczki fakultatywne i ubezpieczenia.

- TUI działa obecnie na 16 rynkach. W przyszłości będzie ich jeszcze więcej - deklaruje David Schelp, członek zarządu TUI Group, odpowiedzialny za rynki i linie lotnicze.

- Rynek polski jest szczególnie ważny dla Europy Wschodniej, a TUI Poland to lider, który już pokazuje, jak będzie wyglądała przyszłość firmy na nowych rynkach: koncentracja na kliencie, myślenie przedsiębiorcze i świadome zarządzanie kosztami. W Polsce wdrożyliśmy model biznesowy i platformę technologiczną, które teraz wprowadzimy na nowe rynki w regionie. Jestem przekonany, że powtórzymy sukces TUI Poland również w innych krajach – dodaje.

Więcej usług dla turystów w TUI

Niedawno TUI Group przedstawił swój plan wzrostu dla Czech. Celem jest podwojenie w przyszłym roku obecnej liczby klientów. Podobne opracowania zostały przygotowane dla innych krajów Europy Wschodniej. Rynki te są częścią nowej jednostki expansion businesses w dziale markets & airline board kierowanym przez Davida Schelpa.

TUI chce się rozwijać także poprzez poszerzanie półki produktowej – chodzi na przykład o usługi wynajmu samochodów TUI Cars.

Czytaj więcej

TUI: Zaoszczędzimy na pośrednikach, ale nie na agentach turystycznych

Komitet wykonawczy Grupy TUI spotykał się w tym tygodniu w Warszawie, co miało być podkreśleniem strategicznego znaczenia polskiego rynku dla rozwoju grupy w Europie Wschodniej.

TUI Poland rocznie wysyła ponad milion klientów z Polski, którzy najczęściej wybierają się do Turcji, Grecji i Hiszpanii. Najważniejszymi kanałami dystrybucji są strona internetowa tui.pl i 204 salony sprzedaży.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biura Podróży
Ważny wyrok TSUE. Turyście należy się zwrot całych kosztów wycieczki od biura podróży
Biura Podróży
Coral Travel nagrodził najlepszych sprzedawców. W tym roku osiągnie milion klientów
Biura Podróży
Enter Air będzie woził klientów ETI. „Przełamujemy monopol przewoźników egipskich”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biura Podróży
Join UP! zwiększa gwarancję ubezpieczeniową. „Solidna podstawa do dalszej ekspansji”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama