Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej

Z TUI Poland na urlop wyjeżdża co roku ponad milion klientów, najczęściej do Turcji, Grecji i Hiszpanii. Te wyniki mają się w kolejnych latach poprawiać, a pomogą w tym większa rozpoznawalność marki, technologia i wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Publikacja: 09.12.2024 09:06

Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej

Foto: PAP, Albert Zawada

Komitet wykonawczy Grupy TUI spotykał się w tym tygodniu w Warszawie, co miało być podkreśleniem strategicznego znaczenia polskiego rynku dla rozwoju grupy w Europie Wschodniej.

TUI Poland rocznie wysyła ponad milion klientów z Polski, którzy najczęściej wybierają się do Turcji, Grecji i Hiszpanii. Najważniejszymi kanałami dystrybucji są strona internetowa tui.pl i 204 salony sprzedaży.

Grupa zakłada, że pozyska jeszcze więcej klientów z Polski, a pomóc w tym mają zwiększanie świadomości marki, rozwój platformy technologicznej i wykorzystanie sztucznej inteligencji.

- Nowe rynki, nowe produkty i więcej klientów: TUI Poland jest planem ekspansji naszego biznesu w Europie Wschodniej i dalszych wzrostów - mówi Sebastian Ebel, prezes Grupy TUI.

Czytaj więcej

TUI zamówił w Enterze samoloty na dwa sezony. W planach ma nowy kurort w Egipcie

TUI skoncentruje się na kliencie i jego potrzebach

Strategią spółki jest skoncentrowanie się na kliencie i stworzenie oferty, która jest dostosowana do jego potrzeb. Chodzi nie tylko o sam produkt spakietowany, ale też o dodatkowe usługi takie jak wycieczki fakultatywne i ubezpieczenia.

- TUI działa obecnie na 16 rynkach. W przyszłości będzie ich jeszcze więcej - deklaruje David Schelp, członek zarządu TUI Group, odpowiedzialny za rynki i linie lotnicze.

- Rynek polski jest szczególnie ważny dla Europy Wschodniej, a TUI Poland to lider, który już pokazuje, jak będzie wyglądała przyszłość firmy na nowych rynkach: koncentracja na kliencie, myślenie przedsiębiorcze i świadome zarządzanie kosztami. W Polsce wdrożyliśmy model biznesowy i platformę technologiczną, które teraz wprowadzimy na nowe rynki w regionie. Jestem przekonany, że powtórzymy sukces TUI Poland również w innych krajach – dodaje.

Więcej usług dla turystów w TUI

Niedawno TUI Group przedstawił swój plan wzrostu dla Czech. Celem jest podwojenie w przyszłym roku obecnej liczby klientów. Podobne opracowania zostały przygotowane dla innych krajów Europy Wschodniej. Rynki te są częścią nowej jednostki expansion businesses w dziale markets & airline board kierowanym przez Davida Schelpa.

TUI chce się rozwijać także poprzez poszerzanie półki produktowej – chodzi na przykład o usługi wynajmu samochodów TUI Cars.

Czytaj więcej

TUI: Zaoszczędzimy na pośrednikach, ale nie na agentach turystycznych

Komitet wykonawczy Grupy TUI spotykał się w tym tygodniu w Warszawie, co miało być podkreśleniem strategicznego znaczenia polskiego rynku dla rozwoju grupy w Europie Wschodniej.

TUI Poland rocznie wysyła ponad milion klientów z Polski, którzy najczęściej wybierają się do Turcji, Grecji i Hiszpanii. Najważniejszymi kanałami dystrybucji są strona internetowa tui.pl i 204 salony sprzedaży.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Itaka ma własną markę lotniczą - Air 001. „Nie boimy się wyzwań, jesteśmy jak James Bond”
Biura Podróży
Rośnie sprzedaż w biurach podróży. To dobra wiadomość. A jaka jest zła?
Biura Podróży
Itaka szkoliła sprzedawców w Abu Zabi. Ujawniła, jakie ma dwie nowości na zimę
Biura Podróży
Startuje Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych