Grecos podbija z agentami turystycznymi Cypr. Najlepszych zachęca nową imprezą

Biuro podróży Grecos inwestuje w Cypr. Oferuje w tym roku więcej połączeń lotniczych na tę wyspę i więcej hoteli na niej. Przygotowuje też z tego produktu sprzedawców.

Publikacja: 06.05.2025 03:42

Imprezę pod nazwą "B4 SeaZone" Grecos chce powtarzać co roku, zawsze przed sezonem letnim.

Imprezę pod nazwą "B4 SeaZone" Grecos chce powtarzać co roku, zawsze przed sezonem letnim.

Foto: Grecos

Pod koniec kwietnia (23-26 kwietnia) biuro podróży Grecos gościło swoich najlepszych 70 sprzedawców na Cyprze, w Pafos. Wyjazd był nagrodą dla agentów turystycznych, z biur które wyróżniły się wynikami sprzedaży w okresie wczesnej rezerwacji.

Czytaj więcej

Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą

Jak opisuje tę sytuację wiceprezes Janusz Śmigielski, grupa gościła w hotelu Coral Beach & Resort w Pafos. Nieprzypadkowo właśnie na Cyprze - sprzedaż wakacji na wyspie w Grecosie "dynamicznie się bowiem rozwija". W zeszłym roku w rejonie Larnaki wzrosła o 63 procent, w porównaniu z rokiem poprzednim. Biuro podróży liczy, że w sezonie 2025 uda się ją jeszcze zwiększyć o 37 procent.

Jednocześnie firma przygotowała się też do drugiego swojego sezonu na wschodzie wyspy - w rejonie Pafos. Tutaj zaplanowała wzrost operacji o 20 procent, w stosunku do roku 2024.

Dodatkowo w tym roku Grecos poszerzył ofertę wylotów na wyspę. Teraz odbywają się one z Katowic, Warszawy i Wrocławia.

Nowy wyjazd dla agentów turystycznych Grecos – przed sezonem

Dlatego pierwszy raz touroperator, obok tradycyjnych już wyjazdów dla sprzedawców, jak słynne w tym środowisku „Grecos Adventure” i seria podróży studyjnych, zorganizował nowy wyjazd, tym razem przed sezonem. Chce tę imprezę powtarzać co roku, jako cykl pod nazwą „B4 SeaZone”.

- Bogaty program wyjazdu pozwolił poznać ciekawy regon wyspy i oferowane przez nas najważniejsze obiekty hotelowe – relacjonuje Śmigielski. - Tradycyjnie nie zabrakło degustowania wspaniałych potraw cypryjskiej kuchni przy dźwiękach lokalnej muzyki i wieczornych imprez. Odbyło się też szkolenie, podczas którego prezentowaliśmy agentom hotele z bogatej oferty obejmującej Cypr i atrakcje wyspy. Grupa odwiedziła również kluczowe obiekty hotelowe w rejonie Pafos.

Według wiceprezesa, tegoroczny sezon zapowiada się bardzo ciekawie. Grecos wprowadził do oferty kolejnych 37 nowych hoteli, razem ma ich więc 267 - z tego 11 w Pafos i 18 w Larnace.

Czytaj więcej

Grecos uzyskał nową gwarancję. Zmienił ubezpieczyciela

Dodał też do swojej oferty osiem nowych połączeń: Katowice – Ateny, Rzeszów – Korfu, Gdańsk – Korfu, Poznań – Kavala (Tasos), Warszawa – Pafos, Wrocław – Kavala, Wrocław – Pafos i Wrocław – Zakintos. W sumie jego samoloty (lub samoloty, w których będzie miał miejsca dla swoich klientów) będą wylatywać z 11 miast w kraju: Katowic, Warszawy, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Krakowa, Rzeszowa, Lublina, Łodzi, Bydgoszczy i Radomia.

- Niezmiennie rozwijamy też formułę klubów wakacyjnych z zajęciami dla dzieci i dorosłych. W rozpoczynającym się właśnie sezonie będą działać one w 42 hotelach, w tym w dwudziestu sześciu będą to kluby Delfinki dla dzieci, w dziewięciu kluby Opa!, a szesnastu kluby Zorba - wylicza Śmigielski.

Więcej Cypru w Grecosie – klienci to lubią

Jak wyjaśnia, aktualnie po etapie wczesnej rezerwacji sprzedaż wakacji w Grecji w Grecosie jest na podobnym poziomie, co w zeszłym roku. - Lepiej niż w zeszłym roku sprzedaje się natomiast Cypr, w rejonie Larnaki przybyło około 30 procent rezerwacji, a w Pafos - ponad 40 procent. Ostrożnie prognozujemy, że generalnie urośniemy w tym roku o około 8 procent - mówi Śmigielski.

Według Rankingu Biur Podróży 2025 poprzedni sezon Grecos zakończył na siódmym miejscu wśród największych biur podróży w kraju. Jako jedyny w tej stawce jest touroperatorem specjalizującym się w jednym kierunku (Grecja plus Cypr). Z jego usług w zeszłym roku skorzystało 224,5 tysiąca klientów, a przychody firmy wyniosły prawie 800 milionów złotych, co oznaczało w obu wypadkach wzrost o ponad 22 procent.

Pod koniec kwietnia (23-26 kwietnia) biuro podróży Grecos gościło swoich najlepszych 70 sprzedawców na Cyprze, w Pafos. Wyjazd był nagrodą dla agentów turystycznych, z biur które wyróżniły się wynikami sprzedaży w okresie wczesnej rezerwacji.

Jak opisuje tę sytuację wiceprezes Janusz Śmigielski, grupa gościła w hotelu Coral Beach & Resort w Pafos. Nieprzypadkowo właśnie na Cyprze - sprzedaż wakacji na wyspie w Grecosie "dynamicznie się bowiem rozwija". W zeszłym roku w rejonie Larnaki wzrosła o 63 procent, w porównaniu z rokiem poprzednim. Biuro podróży liczy, że w sezonie 2025 uda się ją jeszcze zwiększyć o 37 procent.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Raport z cen wakacji w biurach podróży. Egipt zaskoczył dużą podwyżką
Biura Podróży
TUI: Nowy rząd Niemiec powinien zapewnić biurom podróży uczciwe warunki konkurowania
Biura Podróży
Wakacje all inclusive, ale bez wliczonego alkoholu? To się może (niektórym) opłacać
Biura Podróży
Pracownikom biur podróży należy się duża podwyżka - twierdzi niemiecki związek zawodowy
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem