Grecos podbija z agentami turystycznymi Cypr. Najlepszych zachęca nową imprezą

Biuro podróży Grecos inwestuje w Cypr. Oferuje w tym roku więcej połączeń lotniczych na tę wyspę i więcej hoteli na niej. Przygotowuje też z tego produktu sprzedawców.

Publikacja: 06.05.2025 03:42

Imprezę pod nazwą "B4 SeaZone" Grecos chce powtarzać co roku, zawsze przed sezonem letnim.

Imprezę pod nazwą "B4 SeaZone" Grecos chce powtarzać co roku, zawsze przed sezonem letnim.

Foto: Grecos

Pod koniec kwietnia (23-26 kwietnia) biuro podróży Grecos gościło swoich najlepszych 70 sprzedawców na Cyprze, w Pafos. Wyjazd był nagrodą dla agentów turystycznych, z biur które wyróżniły się wynikami sprzedaży w okresie wczesnej rezerwacji.

Czytaj więcej

Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą

Jak opisuje tę sytuację wiceprezes Janusz Śmigielski, grupa gościła w hotelu Coral Beach & Resort w Pafos. Nieprzypadkowo właśnie na Cyprze - sprzedaż wakacji na wyspie w Grecosie "dynamicznie się bowiem rozwija". W zeszłym roku w rejonie Larnaki wzrosła o 63 procent, w porównaniu z rokiem poprzednim. Biuro podróży liczy, że w sezonie 2025 uda się ją jeszcze zwiększyć o 37 procent.

Jednocześnie firma przygotowała się też do drugiego swojego sezonu na wschodzie wyspy - w rejonie Pafos. Tutaj zaplanowała wzrost operacji o 20 procent, w stosunku do roku 2024.

Dodatkowo w tym roku Grecos poszerzył ofertę wylotów na wyspę. Teraz odbywają się one z Katowic, Warszawy i Wrocławia.

Nowy wyjazd dla agentów turystycznych Grecos – przed sezonem

Dlatego pierwszy raz touroperator, obok tradycyjnych już wyjazdów dla sprzedawców, jak słynne w tym środowisku „Grecos Adventure” i seria podróży studyjnych, zorganizował nowy wyjazd, tym razem przed sezonem. Chce tę imprezę powtarzać co roku, jako cykl pod nazwą „B4 SeaZone”.

- Bogaty program wyjazdu pozwolił poznać ciekawy regon wyspy i oferowane przez nas najważniejsze obiekty hotelowe – relacjonuje Śmigielski. - Tradycyjnie nie zabrakło degustowania wspaniałych potraw cypryjskiej kuchni przy dźwiękach lokalnej muzyki i wieczornych imprez. Odbyło się też szkolenie, podczas którego prezentowaliśmy agentom hotele z bogatej oferty obejmującej Cypr i atrakcje wyspy. Grupa odwiedziła również kluczowe obiekty hotelowe w rejonie Pafos.

Według wiceprezesa, tegoroczny sezon zapowiada się bardzo ciekawie. Grecos wprowadził do oferty kolejnych 37 nowych hoteli, razem ma ich więc 267 - z tego 11 w Pafos i 18 w Larnace.

Czytaj więcej

Grecos uzyskał nową gwarancję. Zmienił ubezpieczyciela

Dodał też do swojej oferty osiem nowych połączeń: Katowice – Ateny, Rzeszów – Korfu, Gdańsk – Korfu, Poznań – Kavala (Tasos), Warszawa – Pafos, Wrocław – Kavala, Wrocław – Pafos i Wrocław – Zakintos. W sumie jego samoloty (lub samoloty, w których będzie miał miejsca dla swoich klientów) będą wylatywać z 11 miast w kraju: Katowic, Warszawy, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Krakowa, Rzeszowa, Lublina, Łodzi, Bydgoszczy i Radomia.

- Niezmiennie rozwijamy też formułę klubów wakacyjnych z zajęciami dla dzieci i dorosłych. W rozpoczynającym się właśnie sezonie będą działać one w 42 hotelach, w tym w dwudziestu sześciu będą to kluby Delfinki dla dzieci, w dziewięciu kluby Opa!, a szesnastu kluby Zorba - wylicza Śmigielski.

Więcej Cypru w Grecosie – klienci to lubią

Jak wyjaśnia, aktualnie po etapie wczesnej rezerwacji sprzedaż wakacji w Grecji w Grecosie jest na podobnym poziomie, co w zeszłym roku. - Lepiej niż w zeszłym roku sprzedaje się natomiast Cypr, w rejonie Larnaki przybyło około 30 procent rezerwacji, a w Pafos - ponad 40 procent. Ostrożnie prognozujemy, że generalnie urośniemy w tym roku o około 8 procent - mówi Śmigielski.

Według Rankingu Biur Podróży 2025 poprzedni sezon Grecos zakończył na siódmym miejscu wśród największych biur podróży w kraju. Jako jedyny w tej stawce jest touroperatorem specjalizującym się w jednym kierunku (Grecja plus Cypr). Z jego usług w zeszłym roku skorzystało 224,5 tysiąca klientów, a przychody firmy wyniosły prawie 800 milionów złotych, co oznaczało w obu wypadkach wzrost o ponad 22 procent.

Pod koniec kwietnia (23-26 kwietnia) biuro podróży Grecos gościło swoich najlepszych 70 sprzedawców na Cyprze, w Pafos. Wyjazd był nagrodą dla agentów turystycznych, z biur które wyróżniły się wynikami sprzedaży w okresie wczesnej rezerwacji.

Jak opisuje tę sytuację wiceprezes Janusz Śmigielski, grupa gościła w hotelu Coral Beach & Resort w Pafos. Nieprzypadkowo właśnie na Cyprze - sprzedaż wakacji na wyspie w Grecosie "dynamicznie się bowiem rozwija". W zeszłym roku w rejonie Larnaki wzrosła o 63 procent, w porównaniu z rokiem poprzednim. Biuro podróży liczy, że w sezonie 2025 uda się ją jeszcze zwiększyć o 37 procent.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Im bliżej wakacji, tym taniej? Cztery kierunki z cenami niższymi niż przed rokiem
Biura Podróży
Ułatwienia w gwarancjach biur podróży już w konsultacjach. PIT: Niewystarczający krok
Biura Podróży
Rewizja dyrektywy o imprezach turystycznych. „Kuriozalne propozycje Brukseli"
Biura Podróży
Itaka, TUI, Rainbow, Coral... - poznaliśmy najnowszy Ranking Biur Podróży 2025
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku