TUI umacnia się w Azji. Ma tam już 22 hotele pod własnymi markami

Koncern TUI rozwija swoją sieć hoteli wypoczynkowych w Azji. W pierwszym tygodniu maja ogłosił otwarcie pierwszego obiektu w Kambodży i wprowadzenie marki TUI Suneo na rynek chiński.

Publikacja: 19.05.2025 22:21

Hotel TUI Blue Sihanoukville stoi w środku miasta, ale zarazem przy plaży

Hotel TUI Blue Sihanoukville stoi w środku miasta, ale zarazem przy plaży

Foto: TUI Blue Sihanoukville

TUI Blue Sihanoukville to pierwszy hotel tej marki w Kambodży. Położony nad Zatoką Tajlandzką, nowy hotel klasy premium jest przeznaczony dla turystów podróżujących „w stylu lajfstajlowym”. Obiekt leży w centrum miasta Sihanoukville, blisko plaży. Ma 189 urządzonych nowocześnie pokojów i apartamentów, siłownię i odkryty basen.

Czytaj więcej

Ekspansja Grupy TUI w Azji – koncern otwiera hotel za hotelem

Z kolei pierwszy hotel marki TUI Suneo w Chinach, TUI Suneo Shenzhen Manwan, znajduje się w dzielnicy Dapeng Bay w Shenzhen. Łączy „nowoczesny komfort z urokami przyrody” w jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast Chin. Obiekt dysponuje 215 elegancko zaprojektowanymi pokojami i apartamentami oraz dużą przestrzenią rekreacyjną na świeżym powietrzu.

– Dzięki ekspansji w Azji rozwijamy się w skali globalnej – mówi dyrektor ds. strategii i prezes Holiday Experiences w Grupie TUI, Peter Krueger, cytowany w informacji prasowej. – Nasze marki hotelowe przyciągają nowych partnerów, chcących zawierać umowy franczyzowe i na zarządzanie, oferując atrakcyjny wypoczynek rosnącej grupie gości z regionu – dodaje.

Szybko przybywa hoteli marek TUI w Azji

Wraz z podpisaniem trzech nowych umów, liczba inwestycji w fazie przygotowania na rynku azjatyckim zwiększyła się do 26. Nowe obiekty powstaną m.in. w Kambodży, Chinach, Indonezji, na Malediwach, Filipinach, w Tajlandii i Wietnamie.

– Wprowadzenie nowej destynacji i kolejnej marki w Azji to dla nas kamień milowy – wyjaśnia dyrektor zarządzający TUI Hotels & Resorts Artur Gerber. – Nasze doświadczenie w branży hoteli wypoczynkowych stanowi wartość dodaną zarówno dla gości z Europy, jak i z Azji. Wraz z lokalnymi partnerami stworzymy przyjazną atmosferę i wyjątkowe doświadczenia wakacyjne – twierdzi.

Obecnie w ramach TUI Hotels & Resorts w Azji działają 22 ośrodki wypoczynkowe. Oprócz bieżących otwarć, w tym roku finansowym do Grupy dołączyły już trzy obiekty - TUI Blue Maduzi Bangkok (Tajlandia), TUI Blue Berawa (Bali, Indonezja) i TUI Blue Guilian Watermark Promenade (Chiny).

Do końca września 2025 roku planowane jest otwarcie kolejnych hoteli: trzech w Wietnamie, jednego w Chinach i jednego w Kambodży.

TUI Blue Sihanoukville to pierwszy hotel tej marki w Kambodży. Położony nad Zatoką Tajlandzką, nowy hotel klasy premium jest przeznaczony dla turystów podróżujących „w stylu lajfstajlowym”. Obiekt leży w centrum miasta Sihanoukville, blisko plaży. Ma 189 urządzonych nowocześnie pokojów i apartamentów, siłownię i odkryty basen.

Z kolei pierwszy hotel marki TUI Suneo w Chinach, TUI Suneo Shenzhen Manwan, znajduje się w dzielnicy Dapeng Bay w Shenzhen. Łączy „nowoczesny komfort z urokami przyrody” w jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast Chin. Obiekt dysponuje 215 elegancko zaprojektowanymi pokojami i apartamentami oraz dużą przestrzenią rekreacyjną na świeżym powietrzu.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Nowy salon biura podróży Anex Tour. „Tego lata otworzymy jeszcze sześć”
Biura Podróży
„Experci” Eximu tours reklamują wyjazdy tego biura podróży
Biura Podróży
Anex Tour lata z Bydgoszczy i Radomia. „Początek długoletniej współpracy”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biura Podróży
Wakacje 2025. Mapa krajów basenu Morza Śródziemnego czerwona od podwyżek