TUI Blue Sihanoukville to pierwszy hotel tej marki w Kambodży. Położony nad Zatoką Tajlandzką, nowy hotel klasy premium jest przeznaczony dla turystów podróżujących „w stylu lajfstajlowym”. Obiekt leży w centrum miasta Sihanoukville, blisko plaży. Ma 189 urządzonych nowocześnie pokojów i apartamentów, siłownię i odkryty basen.
Czytaj więcej
Koncern TUI inwestuje w Azji - uruchamia hotele sieci TUI Blue w Chinach i Malezji, a kilka miesi...
Z kolei pierwszy hotel marki TUI Suneo w Chinach, TUI Suneo Shenzhen Manwan, znajduje się w dzielnicy Dapeng Bay w Shenzhen. Łączy „nowoczesny komfort z urokami przyrody” w jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast Chin. Obiekt dysponuje 215 elegancko zaprojektowanymi pokojami i apartamentami oraz dużą przestrzenią rekreacyjną na świeżym powietrzu.
– Dzięki ekspansji w Azji rozwijamy się w skali globalnej – mówi dyrektor ds. strategii i prezes Holiday Experiences w Grupie TUI, Peter Krueger, cytowany w informacji prasowej. – Nasze marki hotelowe przyciągają nowych partnerów, chcących zawierać umowy franczyzowe i na zarządzanie, oferując atrakcyjny wypoczynek rosnącej grupie gości z regionu – dodaje.
Szybko przybywa hoteli marek TUI w Azji
Wraz z podpisaniem trzech nowych umów, liczba inwestycji w fazie przygotowania na rynku azjatyckim zwiększyła się do 26. Nowe obiekty powstaną m.in. w Kambodży, Chinach, Indonezji, na Malediwach, Filipinach, w Tajlandii i Wietnamie.