TUI umacnia się w Azji. Ma tam już 22 hotele pod własnymi markami

Koncern TUI rozwija swoją sieć hoteli wypoczynkowych w Azji. W pierwszym tygodniu maja ogłosił otwarcie pierwszego obiektu w Kambodży i wprowadzenie marki TUI Suneo na rynek chiński.

Publikacja: 19.05.2025 22:21

Hotel TUI Blue Sihanoukville stoi w środku miasta, ale zarazem przy plaży

Hotel TUI Blue Sihanoukville stoi w środku miasta, ale zarazem przy plaży

Foto: TUI Blue Sihanoukville

TUI Blue Sihanoukville to pierwszy hotel tej marki w Kambodży. Położony nad Zatoką Tajlandzką, nowy hotel klasy premium jest przeznaczony dla turystów podróżujących „w stylu lajfstajlowym”. Obiekt leży w centrum miasta Sihanoukville, blisko plaży. Ma 189 urządzonych nowocześnie pokojów i apartamentów, siłownię i odkryty basen.

Czytaj więcej

Ekspansja Grupy TUI w Azji – koncern otwiera hotel za hotelem

Z kolei pierwszy hotel marki TUI Suneo w Chinach, TUI Suneo Shenzhen Manwan, znajduje się w dzielnicy Dapeng Bay w Shenzhen. Łączy „nowoczesny komfort z urokami przyrody” w jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast Chin. Obiekt dysponuje 215 elegancko zaprojektowanymi pokojami i apartamentami oraz dużą przestrzenią rekreacyjną na świeżym powietrzu.

– Dzięki ekspansji w Azji rozwijamy się w skali globalnej – mówi dyrektor ds. strategii i prezes Holiday Experiences w Grupie TUI, Peter Krueger, cytowany w informacji prasowej. – Nasze marki hotelowe przyciągają nowych partnerów, chcących zawierać umowy franczyzowe i na zarządzanie, oferując atrakcyjny wypoczynek rosnącej grupie gości z regionu – dodaje.

Szybko przybywa hoteli marek TUI w Azji

Wraz z podpisaniem trzech nowych umów, liczba inwestycji w fazie przygotowania na rynku azjatyckim zwiększyła się do 26. Nowe obiekty powstaną m.in. w Kambodży, Chinach, Indonezji, na Malediwach, Filipinach, w Tajlandii i Wietnamie.

– Wprowadzenie nowej destynacji i kolejnej marki w Azji to dla nas kamień milowy – wyjaśnia dyrektor zarządzający TUI Hotels & Resorts Artur Gerber. – Nasze doświadczenie w branży hoteli wypoczynkowych stanowi wartość dodaną zarówno dla gości z Europy, jak i z Azji. Wraz z lokalnymi partnerami stworzymy przyjazną atmosferę i wyjątkowe doświadczenia wakacyjne – twierdzi.

Obecnie w ramach TUI Hotels & Resorts w Azji działają 22 ośrodki wypoczynkowe. Oprócz bieżących otwarć, w tym roku finansowym do Grupy dołączyły już trzy obiekty - TUI Blue Maduzi Bangkok (Tajlandia), TUI Blue Berawa (Bali, Indonezja) i TUI Blue Guilian Watermark Promenade (Chiny).

Do końca września 2025 roku planowane jest otwarcie kolejnych hoteli: trzech w Wietnamie, jednego w Chinach i jednego w Kambodży.

TUI Blue Sihanoukville to pierwszy hotel tej marki w Kambodży. Położony nad Zatoką Tajlandzką, nowy hotel klasy premium jest przeznaczony dla turystów podróżujących „w stylu lajfstajlowym”. Obiekt leży w centrum miasta Sihanoukville, blisko plaży. Ma 189 urządzonych nowocześnie pokojów i apartamentów, siłownię i odkryty basen.

Z kolei pierwszy hotel marki TUI Suneo w Chinach, TUI Suneo Shenzhen Manwan, znajduje się w dzielnicy Dapeng Bay w Shenzhen. Łączy „nowoczesny komfort z urokami przyrody” w jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast Chin. Obiekt dysponuje 215 elegancko zaprojektowanymi pokojami i apartamentami oraz dużą przestrzenią rekreacyjną na świeżym powietrzu.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polacy planują wakacje wcześniej i są gotowi za nie więcej zapłacić
Biura Podróży
Zmiana kierunków cen wakacji - tym razem Turcja w dół, a Grecja w górę
Biura Podróży
Rok w Polskiej Izbie Turystyki. Prezes Paweł Niewiadomski wymienia największe sukcesy
Biura Podróży
TUI: Chociaż sytaucja gospodarcza nie sprzyja, nasz plan na ten rok jest niezagrożony