Reklama

Rainbow ma swoje parkingi koło lotnisk. „Inwestujemy w wygodę klientów”

Klienci biura podróży Rainbow wylatujący na wakacje z Warszawy lub Katowic mogą zostawić samochody na lotniskowych parkingach touroperatora. „To sprawia, że wakacje zaczynają się już przy wysiadaniu z samochodu” – zapewnia Rainbow.

Publikacja: 24.07.2025 09:29

Rainbow ma swoje parkingi koło lotnisk. „Inwestujemy w wygodę klientów”

Foto: Rainbow

Biuro podróży Rainbow uruchomiło własne parkingi przy lotniskach w Warszawie i Katowicach. „To propozycja dla tych, którzy cenią sobie wygodę, bezpieczeństwo i spokojny start wakacji – bez szukania miejsca, stresu związanego z bagażami czy niepewności co do dalszego transportu” – pisze touroperator w komunikacie.

Czytaj więcej

Rainbow z większą gwarancją. Zwiększenie obrotów wymusiło 440 milionów złotych

Klientom, którzy skorzystają z parkingów, Rainbow zapewnia pomoc przy przenoszeniu bagaży, odpoczynek przed podróżą w „strefie oczekiwania z komfortowym zapleczem” i podwózkę pod sam terminal.

„A wszystko to w atmosferze relaksu – z drobnym upominkiem w zestawie i świadomością, że samochód stoi bezpiecznie na chronionym i ubezpieczonym terenie” – głosi komunikat.

Foto: Rainbow

Reklama
Reklama

Rainbow szykuje kolejne parkingi przy lotniskach

– Każdego roku z lotnisk w Warszawie i Katowic wylatują z nami tysiące klientów, dla których komfort i bezpieczeństwo podróży są priorytetem. Uruchomienie dla nich parkingów to naturalny krok w rozwoju naszych usług, pozwalający zaoferować kompleksowe wsparcie na każdym etapie podróży, od momentu wyjazdu z domu aż do powrotu z wakacji. Inwestując w wygodę i spokój naszych klientów, umacniamy naszą pozycję lidera na rynku turystycznym, dla którego liczy się każdy etap podróży – mówi wiceprezes Rainbowa Piotr Burwicz, cytowany w komuniakcie.

– W najbliższych miesiącach planujemy rozszerzyć ofertę parkingową o kolejne lokalizacje, by jeszcze większa liczba podróżnych mogła korzystać z tego wygodnego rozwiązania – dodaje.

Usługę można zarezerwować już na etapie zakupu wyjazdu zarówno w salonie, jak i na stronie r.pl. Miejsca parkingowe często dostępne są w promocyjnych cenach, a ich ceny zaczynają się już od złotówki – zapewnia biuro podróży.

Po zakończeniu rezerwacji klient otrzymuje kod do serwisu parkingrainbow.pl, gdzie finalizuje usługę i pobiera bilet parkingowy, który należy okazać obsłudze parkingu po przyjeździe.

Czytaj więcej

Rainbow Tours zwiększył przychody ze sprzedaży wycieczek i hoteli o ponad 12 procent

Biuro podróży Rainbow uruchomiło własne parkingi przy lotniskach w Warszawie i Katowicach. „To propozycja dla tych, którzy cenią sobie wygodę, bezpieczeństwo i spokojny start wakacji – bez szukania miejsca, stresu związanego z bagażami czy niepewności co do dalszego transportu” – pisze touroperator w komunikacie.

Klientom, którzy skorzystają z parkingów, Rainbow zapewnia pomoc przy przenoszeniu bagaży, odpoczynek przed podróżą w „strefie oczekiwania z komfortowym zapleczem” i podwózkę pod sam terminal.

Pozostało jeszcze 80% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Anex Tour kusi agentów turystycznych. „Jako nasz partner zarobisz więcej"
Biura Podróży
Deszczowa pogoda zagoniła Polaków do biur podróży. Ceny ulubionych kierunków skoczyły
Biura Podróży
Nekera zabierze turystów z Gdańska do Stambułu, samolotami LOT-u
Biura Podróży
Jordania dopłaca do turystów. Nawet 80 dolarów do jednego
Reklama
Reklama