Reklama
Rozwiń
Reklama

Rainbow ma swoje parkingi koło lotnisk. „Inwestujemy w wygodę klientów”

Klienci biura podróży Rainbow wylatujący na wakacje z Warszawy lub Katowic mogą zostawić samochody na lotniskowych parkingach touroperatora. „To sprawia, że wakacje zaczynają się już przy wysiadaniu z samochodu” – zapewnia Rainbow.

Publikacja: 24.07.2025 09:29

Rainbow ma swoje parkingi koło lotnisk. „Inwestujemy w wygodę klientów”

Foto: Rainbow

Biuro podróży Rainbow uruchomiło własne parkingi przy lotniskach w Warszawie i Katowicach. „To propozycja dla tych, którzy cenią sobie wygodę, bezpieczeństwo i spokojny start wakacji – bez szukania miejsca, stresu związanego z bagażami czy niepewności co do dalszego transportu” – pisze touroperator w komunikacie.

Czytaj więcej

Rainbow z większą gwarancją. Zwiększenie obrotów wymusiło 440 milionów złotych

Klientom, którzy skorzystają z parkingów, Rainbow zapewnia pomoc przy przenoszeniu bagaży, odpoczynek przed podróżą w „strefie oczekiwania z komfortowym zapleczem” i podwózkę pod sam terminal.

„A wszystko to w atmosferze relaksu – z drobnym upominkiem w zestawie i świadomością, że samochód stoi bezpiecznie na chronionym i ubezpieczonym terenie” – głosi komunikat.

Foto: Rainbow

Reklama
Reklama

Rainbow szykuje kolejne parkingi przy lotniskach

– Każdego roku z lotnisk w Warszawie i Katowic wylatują z nami tysiące klientów, dla których komfort i bezpieczeństwo podróży są priorytetem. Uruchomienie dla nich parkingów to naturalny krok w rozwoju naszych usług, pozwalający zaoferować kompleksowe wsparcie na każdym etapie podróży, od momentu wyjazdu z domu aż do powrotu z wakacji. Inwestując w wygodę i spokój naszych klientów, umacniamy naszą pozycję lidera na rynku turystycznym, dla którego liczy się każdy etap podróży – mówi wiceprezes Rainbowa Piotr Burwicz, cytowany w komuniakcie.

– W najbliższych miesiącach planujemy rozszerzyć ofertę parkingową o kolejne lokalizacje, by jeszcze większa liczba podróżnych mogła korzystać z tego wygodnego rozwiązania – dodaje.

Usługę można zarezerwować już na etapie zakupu wyjazdu zarówno w salonie, jak i na stronie r.pl. Miejsca parkingowe często dostępne są w promocyjnych cenach, a ich ceny zaczynają się już od złotówki – zapewnia biuro podróży.

Po zakończeniu rezerwacji klient otrzymuje kod do serwisu parkingrainbow.pl, gdzie finalizuje usługę i pobiera bilet parkingowy, który należy okazać obsłudze parkingu po przyjeździe.

Czytaj więcej

Rainbow Tours zwiększył przychody ze sprzedaży wycieczek i hoteli o ponad 12 procent

Biuro podróży Rainbow uruchomiło własne parkingi przy lotniskach w Warszawie i Katowicach. „To propozycja dla tych, którzy cenią sobie wygodę, bezpieczeństwo i spokojny start wakacji – bez szukania miejsca, stresu związanego z bagażami czy niepewności co do dalszego transportu” – pisze touroperator w komunikacie.

Klientom, którzy skorzystają z parkingów, Rainbow zapewnia pomoc przy przenoszeniu bagaży, odpoczynek przed podróżą w „strefie oczekiwania z komfortowym zapleczem” i podwózkę pod sam terminal.

Pozostało jeszcze 80% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biura Podróży
Nowe korzyści i nowe obowiązki biur podróży – Sejm zmienił ustawę o imprezach turystycznych
Biura Podróży
„Gdzieś bym poleciał”. Łowca Okazji zaproponuje kierunek, znajdzie najlepszy termin i cenę
Biura Podróży
Rainbow zabrał mamy zastępcze na tygodniowe wakacje do Tunezji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biura Podróży
Europejskie biura podróży ostrzegają przed zniszczeniem rynku wyjazdów zorganizowanych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama