Przewoźnik z Dubaju poinformował w komunikacie o nowych procedurach zmiany rezerwacji i zwrotu biletów w związku z pandemią covid-19. Teraz oferuje podróżnym, których loty zostały odwołane lub których dotknęły ograniczenia podróży, trzy rozwiązania.

CZYTAJ TEŻ: Emirates wznawiają loty pasażerskie

1. Pasażer może zachować bilet wystawiony przed 31 maja na podróż przed 31 sierpnia 2020 roku – ważność biletu zostanie automatycznie przedłużona do 760 dni. Aby zmienić termin lotu, powinien skontaktować się z Emirates lub biurem podróży, w którym kupił bilet, w ciągu dwóch lat od jego wystawienia. Zmiana daty wylotu jest darmowa. Nie trzeba lecieć w to samo miejsce, można wybrać inny kierunek – również w tym wypadku przewoźnik nie obciąży pasażera żadnymi kosztami, a ewentualne dopłaty mogą wynikać jedynie z różnic taryfowych.

2. Podróżny może przyjąć voucher, który jest ważny przez rok od daty wydania z możliwością przedłużenia o kolejny rok. Może nim zapłacić za dowolny produkt lub usługę Emirates. Tutaj również nie ma opłat za zmianę terminu podróży.

3. Klient, który zdecydował się zatrzymać bilet lub przyjąć voucher, nadal ma prawo do ubiegania się o zwrot pieniędzy, jeśli nie może podróżować.

Podróżni mogą wybrać jedno z tych rozwiązań, wypełniając formularz na stronie www.emirates.com/english/help/refund-request lub za pośrednictwem agenta, u którego kupili bilet.