Na Tour Salonie, którego tegoroczne hasło brzmi „Odkryj smak przygody”, zaprezentują się miedzy innymi regiony, miasta, gminy i firmy turystyczne – informuje w komunikacie organizator Targów Grupa MTP. Będą to wystawcy głównie z Polski, jedynym zakontraktowanym dotąd zagranicznym wystawcą jest firma Center Parcs Europe oferująca noclegi w wioskach wakacyjnych w Holandii, Belgii, Niemczech i Francji. Organizator spodziewa się około 60 wystawców. – Ich ostateczna liczba znana będzie za około dwa tygodnie, bo sprzedaż stoisk cały czas trwa – mówi Katarzyna Świderska odpowiedzialna w MTP za kontakt z mediami.

W programie Tour Salonu tradycyjnie już znalazły się spotkania z podróżnikami pod hasłem „Giganci (w) podróży”, a także Festiwal Podróżniczy Śladami Marzeń. Towarzyszyć mu będzie również ekspozycja kamperów i przyczep Caravans Salon.

CZYTAJ TEŻ: Londyńskie targi WTM w tym roku na żywo i w internecie

Nie zabraknie wydarzeń branżowych. Organizator zapowiada między innymi panel „Turystyka indywidualna i rodzinna w czasach ograniczeń pandemicznych” zorganizowany przez Instytut Skrzynki – Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego, a także wydarzenie, którego gospodarzem będzie ambasada Bułgarii.

Targi odbywać się będą w reżimie sanitarnym, trzeba więc będzie nosić maseczkę i zachowywać dystans. MTP przygotuje również miejsca do dezynfekcji rąk. Nowością czasów pandemii będzie obowiązek rejestracji uczestników spotkań B2C. Będzie obowiązywać limit zwiedzających (jedna osoba na 10 metrów kwadratowych), ale nie będą do niego wliczane osoby zaszczepione na covid-19.

Szczegółowe wytyczne sanitarne dostępne są tutaj. Mogą się one zmienić, jeśli zmienią się decyzje podejmowane na szczeblu rządowym – zastrzega organizator.

ZOBACZ TAKŻE: Branża MICE: W reżimie sanitarnym targi i konferencje są bezpieczne