Targi potrwają od 9 do 13 marca 2022 roku. Saksonia planowała udział w ITB Berlin, jako partner już w roku 2021, ale z powodu odwołania imprezy ta formuła uczestnictwa została przesunięta.

Wśród najważniejszych obowiązków partnera jest przygotowanie gali otwarcia targów. Uroczystość odbędzie się 8 marca 2022 roku z udziałem ważnych osobistości i gości z całego świata. Saksonia będzie odpowiedzialna zarówno za kulturalną jak i kulinarną oprawę uroczystości w przeddzień otwarcia ITB.

Czytaj więcej

ITB 2021 tylko w sieci

Na stoisku Saksonii obecnych będzie około 30 wystawców z regionu. Saksonia będzie się również intensywnie promowała w mediach konwencjonalnych i w internecie.

- Przyszłoroczne oficjalne partnerstwo z ITB będzie doskonałą okazję do promowania Saksonii na rynkach turystycznych całego świata, jako wyjątkowego kierunku turystyki kulturowej i miejskiej, oferującego jednocześnie unikatowe doznania natury - mówi cytowana w komunikacie Saksonii minister kultury i turystyki tego regionu Barbara Klepsch. - Saksonia zaprezentuje turystom wszystko, na co tak długo czekają: sztukę, kulturę, tętniące życiem miasta i wyjątkową przyrodę.

Opublikowanie nowego znaku graficznego, logo Saksońskiego partnerstwa na ITB, zaprojektowanego przez Saksońską Organizację Promocji Turystyki (TMGS), aby promować to wydarzenie w mediach i w internecie zainicjowało przygotowania do ITB.

- Naszym priorytetem było przedstawienie graficzne wyjątkowych turystycznych i kulturowych atrakcji Saksonii w sposób nowoczesny, odważny, pełen godności, a przede wszystkim chwytliwy - wyjaśnia Veronika Hiebl, dyrektor TMGS.

- W poprzednich latach kraje partnerskie Targów ITB spotykały się z wyjątkowo pozytywną reakcja światowych mediów i specjalistów branży turystycznej - dodaje szef ITB Berlin David Ruetz, także cytowany w komunikacie. - Saksonia ma wszelkie możliwości, aby podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej podczas zbliżających się targów. Saksońska tradycyjna gościnność będzie widoczna podczas show w każdym detalu. A ITB będzie ją wspierać i promować na całym świecie.