W ciągu ostatniego tygodnia grudnia 2016 r. i pierwszego tygodnia stycznia 2017 r. liczba korzystających z aplikacji Ryanaira wzrosła o 70 procent. Aplikacja dostosowana zarówno do systemu iOS, jak i na Androida została oceniona przez użytkowników na 4,5 gwiazdki na 5 pięć możliwych.
Średnia ocena użytkowników aplikacji na iOS wyniosła 4,6, a wersji na Androida – 4,3. Średnia ocena irlandzkich użytkowników iOS wyniosła 5 na 5, natomiast klienci w Polsce, Niemczech, Grecji, Francji, Włoszech, Holandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii ocenili aplikację na 4,5 lub wyżej – pisze przewoźnik w komunikacie.
Aplikacja dostępna jest w ośmiu wersjach językowych i pozwala klientom na: logowanie się do „My Ryanair”, przeglądanie informacji o lotach, zapisanie danych dokumentów podróży, wybranie i rezerwowanie biletów oraz miejsc w samolotach, rezerwowanie noclegów w hotelach, wynajmowanie samochodu, odprawianie się do samolotu i pobranie karty pokładowej.
– Stale pracujemy nad poprawą naszej aplikacji, dlatego jesteśmy dumni, że nasza aplikacja jest najczęściej używaną wśród aplikacji linii lotniczych w Europie, a jej średnia ocena to 4,5 – mówi szef marketingu Ryanaira Kenny Jacobs.