– Nasze nowo otwarte sklepy w Porcie Lotniczym Wrocław mają nie tylko odpowiedzieć na potrzeby pasażerów, ale pójść o krok dalej – zaskoczyć ich niespotykaną nigdzie indziej ofertą handlową i aranżacją przestrzeni. Odważne decyzje takie jak rozszerzenie oferty produktów lokalnych czy przywrócenie polityki dwóch cen, która podkreśla walory zakupów wolnocłowych są tego najlepszym przykładem – komentuje w komunikacie Baltony przedstawiciel firmy Piotr Kazimierski.

W ramach pięcioletniej koncesji, Baltona stała się jedynym operatorem oferty detalicznej wrocławskiego portu lotniczego. Firma otworzyła sklepy zarówno w strefie ogólnodostępnej jak i w strefie zastrzeżonej terminalu, o łącznej powierzchni ponad 800 mkw. 

Aranżacja ponad trzystumetrowego sklepu została bezpośrednio zainspirowana Wrocławiem – kolorami i formami Starego Miasta, których motywy odnaleźć można w wizualizacji sklepu oraz w opakowaniach prezentowych.

Pomysł „Spirit of Poland” oferuje wybór pamiątek i produktów tradycyjnie kojarzonych z Polską, są to m.in. słodycze, lokalne wyroby garmażeryjne, sery, konfitury, miody, czy alkohole. Pasażerowie znajdą tu również pamiątki z Polski, w tym artykuły związane z Dolnym Śląskiem, na przykład ceramikę Bolesławca.