Samolot leciał z pękniętym oknem zaklejonym taśmą

Adobe Stock

Pasażer indyjskich linii SpiceJet opublikował w internecie szokujące zdjęcie pękniętego okna zaklejonego taśmą w samolocie. Przewoźnik odpisał, że „bezpieczeństwo jest jego priorytetem”.

Do zdarzenia doszło we wtorek w samolocie linii SpiceJet lecącym z Mumbaju do Delhi. Pewien pasażer imieniem Hariharan Sankaran zwrócił uwagę, że jedno z okien było pęknięte, a personel pokładowy zakleił je… zwykłą taśmą. Mężczyzna opublikował zdjęcie na Twitterze, oznaczając w poście przewoźnika i zadając mu pytanie: „Czy to nie powinno być pierwszorzędną kwestią bezpieczeństwa? Czy ktokolwiek słucha?”.

Spicejet flight SG8152 (VT-SYG) Mumbai to Delhi flying (5 Nov 2019) with a broken window stuck with cello tape. Isn’t it a major safety concern? Anyone listening?@flyspicejet @DGCAIndia pic.twitter.com/8gflCyEBcT

— Hariharan Sankaran (@mahamosam) November 5, 2019

Tweet spotkał się z mnóstwem reakcji oburzonych internautów, którzy wskazywali na rażącą ignorancję załogi SpiceJet i narażanie pasażerów na niebezpieczeństwo. Niektórzy nawet ogłosili, że odwołają z tego powodu lot tymi liniami, ponieważ boją się o własne życie.

Tani indyjski przewoźnik odpowiedział na tweeta, tylko dolewając oliwy do ognia. „Cześć Hariharan, w SpiceJet bezpieczeństwo jest naszym priorytetem i nigdy nie dopuszczamy tutaj do żadnych wyjątków. Przekażemy oczywiście sprawę specjalistom, by podjęli konieczne czynności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności” – napisał przewoźnik w tweecie.

Hariharan Sankaran zwrócił uwagę, że personel pokładowy musiał wcześniej zauważyć pęknięcie na szybie, skoro zakleił ją taśmą – toteż doszło do wyjątku i bezpieczeństwo pasażerów wyraźnie nie było priorytetem załogi.

SpiceJet odpisał, że pęknięta została jedynie szybka wewnętrzna w samolocie, która ma chronić szybę zewnętrzną przed uszkodzeniami i nie ma ona wpływu na ciśnienie na pokładzie. Przewoźnik zapewnił także, że usterka została naprawiona tego samego dnia i utrzymuje, że „do żadnego zagrożenia życia pasażerów nie doszło”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP

– Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną ...

Rainbow zwiększył zysk o 40 procent

Ponad 400 tysięcy klientów, 1,4 miliarda złotych przychodów i o 40 procent większy zysk ...

Betlej: PiS obiecuje stymulację fiskalną gospodarki

Ceny w biurach podróży na lato są już prawie o 260 złotych większe niż ...

Uwaga na lotniskowe WiFi

Korzystanie z darmowych sieci WiFi na lotniskach naraża internautów na ataki hakerów, ostrzega amerykańska ...

Upadki linii lotniczych to szansa dla TUIfly

Grupa TUI planuje powiększyć flotę samolotów, by wykorzystać szansę, jaka pojawiła się na rynku ...

50 milionów euro dla lotniska Schönefeld

Władze berlińskiego lotniska Schönefeld planują wydać na jego modernizację i rozbudowę 50 milionów euro. ...