Samolot leciał z pękniętym oknem zaklejonym taśmą

Adobe Stock

Pasażer indyjskich linii SpiceJet opublikował w internecie szokujące zdjęcie pękniętego okna zaklejonego taśmą w samolocie. Przewoźnik odpisał, że „bezpieczeństwo jest jego priorytetem”.

Do zdarzenia doszło we wtorek w samolocie linii SpiceJet lecącym z Mumbaju do Delhi. Pewien pasażer imieniem Hariharan Sankaran zwrócił uwagę, że jedno z okien było pęknięte, a personel pokładowy zakleił je… zwykłą taśmą. Mężczyzna opublikował zdjęcie na Twitterze, oznaczając w poście przewoźnika i zadając mu pytanie: „Czy to nie powinno być pierwszorzędną kwestią bezpieczeństwa? Czy ktokolwiek słucha?”.

Spicejet flight SG8152 (VT-SYG) Mumbai to Delhi flying (5 Nov 2019) with a broken window stuck with cello tape. Isn’t it a major safety concern? Anyone listening?@flyspicejet @DGCAIndia pic.twitter.com/8gflCyEBcT

— Hariharan Sankaran (@mahamosam) November 5, 2019

Tweet spotkał się z mnóstwem reakcji oburzonych internautów, którzy wskazywali na rażącą ignorancję załogi SpiceJet i narażanie pasażerów na niebezpieczeństwo. Niektórzy nawet ogłosili, że odwołają z tego powodu lot tymi liniami, ponieważ boją się o własne życie.

Tani indyjski przewoźnik odpowiedział na tweeta, tylko dolewając oliwy do ognia. „Cześć Hariharan, w SpiceJet bezpieczeństwo jest naszym priorytetem i nigdy nie dopuszczamy tutaj do żadnych wyjątków. Przekażemy oczywiście sprawę specjalistom, by podjęli konieczne czynności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności” – napisał przewoźnik w tweecie.

Hariharan Sankaran zwrócił uwagę, że personel pokładowy musiał wcześniej zauważyć pęknięcie na szybie, skoro zakleił ją taśmą – toteż doszło do wyjątku i bezpieczeństwo pasażerów wyraźnie nie było priorytetem załogi.

SpiceJet odpisał, że pęknięta została jedynie szybka wewnętrzna w samolocie, która ma chronić szybę zewnętrzną przed uszkodzeniami i nie ma ona wpływu na ciśnienie na pokładzie. Przewoźnik zapewnił także, że usterka została naprawiona tego samego dnia i utrzymuje, że „do żadnego zagrożenia życia pasażerów nie doszło”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Hilton: Przywrócimy Saskiemu świetność

Hilton unowocześni hotel Saski w Krakowie i włączy go do sieci Curio Collection by ...

Skrzydła Sukcesu i tort na 30-lecie Itaki

Jestem dumny, że możemy z Itaką współpracować i jestem pewny, że będziemy to biuro ...

Irlandia przyspiesza bicie serca

Najnowszy spot reklamowy Irlandii powstał w oparciu o liczbę uderzeń serca na minutę u ...

Preikestolen zagrożony

Sławny norweski klif Preikestolen może się zawalić i spowodować powódź – ostrzegają norwescy geolodzy ...

Rząd zaproponuje, jak opanować tsunami w turystyce

Straty polskiej gospodarki turystycznej z tytułu koronawirusa wynoszą już na pewno ponad miliard złotych ...

Pierwsi turyści wylecieli z Zielonej Góry do Antalyi

Pierwszy samolot wyczarterowany przez biuro podróży Coral Travel wystartował dziś z zielonogórskiego lotniska do ...