– Dla Lufthansy cyfryzacja to coś więcej niż rozwój nowych aplikacji. Oferujemy naszym klientom najwyższej jakości innowacyjną technologię odpowiadającą na ich potrzeby i zapewniamy im najlepsze możliwe wsparcie w zakresie podróży – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Harry Hohmeister, członek zarządu Grupy Lufthansy odpowiedzialny za przewoźników sieciowych. – Nie chodzi tylko o główne innowacje, lecz także o małe rzeczy, które sprawiają, że podróż jest bardziej komfortowa i spersonalizowana – dodaje.

Podczas targów ITB w Berlinie zarząd grupy ogłosił również, że nowy Boeing 777X, którego pierwszy rejs zaplanowano na 2020 roku, będzie miał nową klasę biznesową. Pasażerowie będą mogli sterować ustawieniem fotela i systemem rozrywki pokładowej za pomocą własnych urządzeń mobilnych.

Grupa przypomniała również, że – w ramach restrukturyzacji – w zeszłym roku połączyła działy sprzedaży Lufthansy, Austriana i Swissa. – Ujednolicone procesy wewnątrz trzech linii sieciowych i wspólne struktury minimalizują złożoność operacji i zarządzania, a naszych klientów i partnerów stawiają w środku naszego zainteresowania – podkreśla Heike Birlenbach, wiceprezes ds. sprzedaży Grupy Lufthansy  i dyrektor handlowy lotniska we Frankfurcie. Dodaje, że najbliższą nowością, którą zaoferuje koncern będzie platforma rezerwacyjna BookaGroup, wspólna dla wszystkich trzech przewoźników.