Pasażerowie przewoźnika wybiorą 31 osób spośród członków personelu pokładowego. Zwycięzcy staną się oficjalnymi twarzami firmy i w ciągu kolejnych dwóch lat będą reprezentować Wizz Aira w mediach. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem aplikacji na Facebooku i potrwa do 9 czerwca. W rywalizacji bierze udział 83 pracowników przewoźnika.

Celem głosowania jest wybór po trzech ambasadorów w krajach, w których znajduje się kilka baz Wizz Aira, oraz po dwóch reprezentantów w krajach z jedną bazą. W Polsce można wybierać trzy osoby z listy 9 finalistów.

– Jesteśmy dumni z naszej znakomitej załogi, której członkowie są nie tylko dobrze wyszkolonymi profesjonalistami i ekspertami do spraw bezpieczeństwa, ale również doskonale dbają o poziom usług na pokładzie – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, dyrektor korporacyjny Wizz Aira Owain Jones.